Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Re-isseu Gagarin. Met goede type kroon. Netjes, mooi horloge!
Bij Poljot24 besteld?

Zijn dit mods?

In ieder geval de eerste met 420 kast. De 2e waarschijnlijk andere bezel. Wijzers?
Als je wilt zien wat standaard is, google bijv op meranom. De “standaard/moeder” winkel van Vostok. In Chistopol gevestigd waar ook de fabriek staat.

De eerste is een (niet gemodde) originele SE uitvoering. De tweede is wel gemod, maar eigenlijk alleen een andere bezel, verder niets.

1 like

Toch weer anders dus. :wink:
Ik moet toch beter de SE 's gaan bijhouden, deze gemist.
Gemod door Dmitry van Meranom dan maar? :grin:

1 like

Zomaar een mooi plaatje van een zeldzame 300m uitvoering!

9 likes

Voor de liefhebbers: net nieuw in het blauw

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-vostok-scuba-dude/478826?u=fdpg1963

2 likes

Goede tip voor de modding liefhebbers!

1 like

Nee, bij meranom. Dit zou een 42mm model moeten zijn. Poljot24 heeft 40 en 33mm modellen.

1 like

Leuk! Hou ons op de hoogte!

Zal ik doen. Duurt nog wel ff voordat deze binnen is.

15 likes

Weer een ontrubbert.

12 likes

Sinds vanmorgen nog eens een Vostok om en uitkijken naar terug kunnen prutsen aan horloges.

15 likes

Ik kon het niet laten en op advies gekeken op vinted en “per ongeluk” een mooie Vostok gekocht :see_no_evil:.

Nu nog wachten tot hij binnen komt. Kan niet wachten :smiley:

19 likes

Kan gebeuren. :grin:
:+1:

2 likes

Ja dat vermoeden had ik al een beetje dat dat hier wel eens vaker gebeurd :rofl:. Gelukkig zijn de prijzen van deze horloges niet zo heel hoog. Ik heb voor deze €60 betaald en ik hoop dat dat het goede prijs is. Ik denk het wel, maar nog niet echt veel ervaring.

3 likes

Mooi horloge voor een goede prijs.
Heel veel plezier ervan.

2 likes

Mooie prijs voor een mooi horloge.

1 like

Staat beide goed! In de winter is staal fijner. Mooie endlinks, iets wat bij Russische horloges nog wel eens ontbreekt.

1 like