Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel IX

Dat zijn ze inderdaad altijd.

De 22mm stalen banden van Vostok zijn echt oncomfortabel, ze taperen ook niet en daardoor ogen ze lomp. Dit staat prima! Vintage bruin leer zal m ook goed staan.

1 like

Duits horloge met een Russisch Pobeda hart deze Poljot International.

21 likes

Hier heb je alvast een handleiding voor onderhoud. Gemaakt in 2016 alweer. Mocht je ergens niet uitkomen, laat maar weten. Het lastigste is het afstellen van de chronograph onderdelen.

Service Guide Poljot movement 3133.pdf (2,7 MB)

3 likes

Top, thnx. Ik heb hem direct even opgeslagen. Dat komt altijd van pas.

1 like

Dank Hans! Mijn versie had maar 11 pagina’s. Wist van 18 pagina’s versie niks af. :blush:

3 likes

Na een poosje deze niet gedragen te hebben toch

maar even weer op tijd gezet.

20 likes

Genieten :coffee:

14 likes

Deze zat al heel lang in de doos te wachten op polstijd. Poljot wekkertje van op een Rikketik :smile:

16 likes

Strak horloge!

1 like

Vandaag is deze aan de beurt,

15 likes

In aanloop naar Vostok vrijdag alvast de Vostok inside Agat Zlatoust om de pols :grinning:

19 likes

Hoeveel weken al om de pols?? :thinking:
Verveelt geen seconde! :grin:

21 likes

Maar morgen toch maar eens wisselen? :thinking:

Mooie foto’s :ok_hand:t2:En een leuke wijzerplaat.

1 like

Deze is al lang in mijn bezit, origineel civiele wijzerplaat uit cccp periode👍

1 like

Kan niet wisselen nu, zou vandaag naar huis vliegen vanaf vakantie adres maar dat feest ging niet door. Nu vliegen we morgen. Vostok vrijdag gaat aan mij voorbij.

1 like

Is ook erg cool, is ook een 12 uur uitvoering van. Hoe dik is deze? Lijkt platter dan de gemiddelde bamischijf Vostok.

Ik hoop morgen wel voor het eerst mee te kunnen doen op Vostok Friday. Even duimen of hij op tijd binnen is :smiley:

24 likes

De 720070 vind ik erg mooi.

15 likes

Gezichtsbedrog Folkert. Standaard 420 met automaat, dus het dikkere deksel. Maar fraai bewerkte kast, dat scheelt zeker. :blush: