Dat zijn ze inderdaad altijd.
De 22mm stalen banden van Vostok zijn echt oncomfortabel, ze taperen ook niet en daardoor ogen ze lomp. Dit staat prima! Vintage bruin leer zal m ook goed staan.
Dat zijn ze inderdaad altijd.
De 22mm stalen banden van Vostok zijn echt oncomfortabel, ze taperen ook niet en daardoor ogen ze lomp. Dit staat prima! Vintage bruin leer zal m ook goed staan.
Hier heb je alvast een handleiding voor onderhoud. Gemaakt in 2016 alweer. Mocht je ergens niet uitkomen, laat maar weten. Het lastigste is het afstellen van de chronograph onderdelen.
Top, thnx. Ik heb hem direct even opgeslagen. Dat komt altijd van pas.
Dank Hans! Mijn versie had maar 11 pagina’s. Wist van 18 pagina’s versie niks af.
Strak horloge!
Maar morgen toch maar eens wisselen?
Mooie foto’s En een leuke wijzerplaat.
Deze is al lang in mijn bezit, origineel civiele wijzerplaat uit cccp periode👍
Kan niet wisselen nu, zou vandaag naar huis vliegen vanaf vakantie adres maar dat feest ging niet door. Nu vliegen we morgen. Vostok vrijdag gaat aan mij voorbij.
Is ook erg cool, is ook een 12 uur uitvoering van. Hoe dik is deze? Lijkt platter dan de gemiddelde bamischijf Vostok.
Ik hoop morgen wel voor het eerst mee te kunnen doen op Vostok Friday. Even duimen of hij op tijd binnen is
Gezichtsbedrog Folkert. Standaard 420 met automaat, dus het dikkere deksel. Maar fraai bewerkte kast, dat scheelt zeker.