Sterkte Bill, hopelijk geen blijvende consequenties.
Uit de bak met rommel uit het oosten, deze potsierlijke automaat. Loopt net zo mooi als dat i eruit ziet. (niet dus) Fout goud. Was waarschijnlijk een presentje aan mijn vader van een zakenrelatie uit de Balkan. Kan mij in ieder geval niet voorstellen dat dit met volle verstand zelf is aangeschaft.
Souvenirs uit een bewogen leven zeg maar.
Whoops, een eettafeltje klinkt klein maar is het denk ik niet. Beterschap!
Ik zou het uurwerkje graag van je overnemen om te kijken of ik er wat mee kan al beginner
En ik kan eindelijk meedoen met Vostok Friday
Het was sowieso een goede dag vandaag want spontaan stond ook de postbezorger voor de deur met een pakje uit de Oekraïne:
Ik voel me nu wel bijna volwaardig lid van dit topic
Prima start Marcel!
Mooie horloges👍
Tja, als je met zulke wijzerplaten rond gaat lopen is het natuurlijk niet meer dan normaal dat je met eettafels bekogeld wordt.
Heet niet voor niets Raketa
Was een mooie vlucht maar een rot landing
Oeps, altijd waakzaam zijn op wat er achter je gebeurd @BroederBill
Sterkte met je herstel. Je weet dat wij onder de “zware beroepen” vallen hé. Neem het ter harte.
Iedereen hele fijne Boctok vrijdag. Zin in het weekend. Gaat denk ik geheel op aan horloge werk. Veel reparaties van klanten, voornamelijk Japans. Weer eens wat anders dan Russisch. Toch koester ik die oude Russen nog het meest.
Meestal heb ik meer gewicht in de schaal maar nu was het een ajax moment hihi
Beterschap met je rug Bill.
Voorlopig geen zware Raketas tillen.
Beterschap Bill! Wat een verhaal!
Net op tijd thuis van vakantie voor een juiste avond wissel… Nog een fijne Vostok vrijdag voor de uurtjes die nog resten. En een fijn weekend iedereen!
De rubiks al opgelost?
Mooi klokkie 8)
Bijna. De leerlingen gaven te veel afleiding als in ik moest mijn werk als meester doen…