Maar natuurlijk Bert, als het erop aan komt is mijn stellige indruk dat je eerder voor het product horloge gaat dan voor de vrouwen.
Dacht dat hier ook een hifi draadje is Anno. Heb je het daar ook al gemeld? Misschien meer koperspubliek. Maar snap je vrouw wel hoor. Die surround set vragen wel veel woonruimte.
Mooie cccp Amphibia!
Zitten er nu krasjes op de rand van het glaasje? Langs de bolling?
Krasjes zijn er meestal nog mooi uit te poetsen met Brasso.
ik kies toch liever voor mijn vrouw onvervangbaar een horloge is vervangbaar .
Ik dacht dat oorspronkelijk ook, maar na veel kijken bleek het de wijzerplaat te zijn. Het is me enkel niet duidelijk of het komt door ouderdom of dat het de bedoeling is. Het geeft extra karakter aan het horloge vind ik
Net deze Komandirskie die ik van Bert heb overgenomen op bruin leer gezet.
Prachtige NOS staat. Erg blij mee👍
Hadden jullie deze ook op MP gespot? Toen die voorbij kwam dacht ik, goh eigenlijk best wel lelijk. Wijzers en dail ook niet heel erg bij elkaar passen. Maar ja, ligt wel een 3133 in en loopt/werkt ogenschijnlijk perfect ( heb er nog niet in gekeken dus weet nog geen leeftijd). Case niet onaardig en is redelijk onbeschadigd dus dat zag ik toch wel als iets van dat kan nog wel eens van pas komen. Beetje impulsief zes tientjes geboden en tot mijn schrik kreeg ik het bericht dat mij de Poljot werd gegund. Nogmaals, heb hem nog niet open gemaakt maar laat mij graag verrassen. Jullie horen het.
Niet slecht! In ieder geval als donor… En wie weet… Misschien ga je hem nog mooi vinden ook!!
Ja komt inderdaad door ouderdom. Ik vind het ook wel charmant. Je ziet het bij veel Vostoks.
Het is een craquele effect dat zich steeds verder zal verspreiden onder invloed van licht en warmte.
Typisch Vostok
Vandaag kwam de, wat mij betreft hele gave, Amphibia 710 van @Marijn2 bij mij binnen.
Was nog klein beetje huiverig voor het formaat op mijn redelijk kleine pols, maar hij past eigenlijk perfect.
Mooi lederen bandje erbij welke heel fijn draagt en er is nog een Zuludiver rubberenband incoming.
Tussen de bedrijven door snel even wat fotootjes gemaakt maar dat kan uiteraard nog beter en gaat ook nog wel komen:
@Marijn2 Dank voor de snelle service!
Gaaf man! Ik vind het formaat top staan, een duiker heeft nou eenmaal wat meer wristpresence dan een dresser. Heerlijk voor de afwisseling!
Thanks gozer! Ja staat zeker niet verkeerd, mag idd ook wat aanweziger zijn zo’n dikke duiker. Maar met 40mm en niet al te forse lug to lug is het niet té gek zo .
Nee zeker niet, en daarbij komt nog dat die wrist shots altijd erg vertekenen (daarin valt het horloge altijd groter uit)
Blijft een krachtig horloge Anno!
Is het bij jullie ook zo grijs in de lucht?
Dit is wel een blijvertje hoor Jan.
Maar het is hier ook vies en grijs weer en dat op onze trouwdag Was 26 jaar geleden wel anders
Happy wedding anniversary Koppie.