3e categorie
Was even een slechte foto zeg
Dus gelijk maar even nieuwe uploaden met mijn huidige collectie
4 Seiko’s
2 Russen
1 Zelos GMT
1 Phoibos compressor
1 Sinn 104 ST
Zie wel dat mijn telefoon ook minder wordt
mooie collectie, of je lens is vuil
Een beginner zie ik!
Nee denk het niet. Is een telefoon van het werk en we wachten al een jaar op een nieuwe. Hij wordt ook traag, maar heb geen zin om de camera te pakken
hier zit er nog één te lui om wat te pakken
Nooit gehoord van Korea als productieland van Seiko’s, maar ik weet ook niet alles. Japan en Singapore wel.
Het is wel een seiko fabriek ,het is zo als Philips een fabriek heeft staan in China, er veder niks mis mee ,ik zal het eens na vragen aan een oud collega die weet heel veel van seiko. Is nu op vakantie dus even niet lastig vallen.
Heb alles wel eens gehad tot 1K. Laatste collectie bestond uit alleen maar Sturmanski chrono’s, maar dat werd een beetje eentonig
Soms heel herkenbaar Richard
Niet helemaal scherp? Weggooien Anno en opnieuw! De horloges zijn het waard toch?
Nu weet ik je naam weer, Anno ,ik haal het altijd door elkaar met Onno, waar ik altijd zijn gereedschapstas na moest gaan kijken of er niet iets van verboden waar in zat ik was toen net een agent.
En dat ben ik Dus nu nooit meer mijn naam vergeten Richard
ik zal het meer vergeten dan denk ik aan een boerderij Anno 1798
En die loopt weer naar behoren, met de nieuwe veerton van @MiesZ. Gaat morgen op reis naar zijn baasje @RickyG6
Mooie collectie!
Dank je
Wederom onwijs bedankt Harry!
Mooie actie!
Soort van gezamenlijke HF actie.
Ja, gaaf he? Dat vind ik zo geweldig van dit forum. Soms word ik geholpen en een andere keer help ik een ander.