Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Ik heb laatst een Vostok Neptune gekocht voor een hele mooie prijs ondanks Vat en porto ,
maar je moet nu anders rekenen en dan kom je snel tot de conclusie dat als je een horloge koopt met een waarde van 50 euro dat je dus eigenlijk tussen 70 en 80 euro betaal inclusief porto dus zit je met een horloge die je te duur aankoopt en met wederverkoop je inlevert zeker via het forum want daar liggen de prijzen over het algemeen weer te laag vergeleken met de horloges op Ebay of Etsy , leuk als je koopt maar verkopen via het forum daar lever je hoogt waarschijnlijk een hoop bij in .
Goed beschouwd is dit een kostbare hobby op deze manier of je moet zelf dan weer via Ebay of chrono verkopen wil je geen 30 % van je dure geld stomweg weggooien .

3 likes

Wat je nu aan gaat kopen denk ik het wel ja, ik ben nog niet zo lang lid en geen horloges verkocht, wat je binnen de EU koopt geen cent taks ,en hoe het bij meranom nu gaat geen idee daar was het altijd een stuk horloge op het zegel.

2 likes

Ik heb het hier over vintage dan he , nieuwe horloges betaal je retail en bij verkoop lever je in dat is normaal maar vintage koop je omdat het normaal gesproken niet goedkoper word maar in jaren zeldzamer word dus duurder of je moet verkeerde kopen …
Dat bedoel ik op vintage 30% inleveren via het forum … ik weet niet daar heb ik moeite mee al gun ik een ander gerust wat maar dan blijf ik toch echt wel dicht bij eigen geld …10 % noem ik dat plezier dan weinig kost en de hobby leuk blijft .
Maar goed dat is mijn mening .
Meranon of andere van dat soort verkopers heb ik nooit iets gekocht . Ik hou van vintage .
Oeps , ik lieg ik heb een Strela van Julian Kampmann , oke wel uit 2010 maar nieuw gekocht

5 likes

Meranom heeft er ook niks mee te maken eigenlijk ,maar als ik bij meranom een horloge koop 75 $ en daar komt Btw bij dat is geen EU land dan ben ik duur uit of ik koop het zelfde horloge in polen geen Btw .ik ga morgen eens iets kopen bij meranom kijken wat PayPal doet .

2 likes

Let op Richard, kopen in roebels.

3 likes

klopt verdien je ook aan

3 likes

Back to watches…

11 likes

Inmiddels door de discussie 3 horloges besteld bij de fabriek zelf en een aantal mesh banden bij meranom (Stuk of 8 in diverse maten…).
Ben benieuwd wat erbij komt aan kosten…

Door gebrek aan foto’s nog 1tje dan…

13 likes

Mogguh heren Strela vandaag op Poljot bandje 20 mm naar 22mm met 20 mm gesp .
Fijne dag .

16 likes

Zou juist een betaling gedaan bij meranom ,betaald via PayPal tot nog geen taks, of het wordt afgehandeld ter plaatse bij ontvangst .dat gaat wel 8 weken duren

3 likes

Электронная копия чека \ 54x30
\ 500x32
Вы получили письмо, так как сообщили адрес электронной почты продавцу или указали его при покупке в интернете.
Вопросы о чеке можете задать продавцу — реквизиты указаны в чеке.
\ 500x16
Открыть чек в браузере.
Переходя по ссылке, вы соглашаетесь с Правилами использования cookie-файлов и с Политикой обработки персональных данных.
\ 500x32
ИП Буялов Дмитрий Юрьевич
ИНН: 165201931553

Россия, город Москва, улица Шарикоподшипниковская, дом 11, строение 9, индекс 115088

Кассовый чек. Приход

Смена №: 849
Чек №: 22
12.08.2021 16:41 № авт.: 00000003820011595759
ККТ для интернет

Наименование Цена за ед. Кол. Сумма
\ 1x10

1. Stainless steel caseback Anchor for Vostok Amphibian cases 400,00 1 400,00
    Полный расчет
    \ 1x10
  2. Vostok Amphibia Caseback Fixing Ring 130,00 1 130,00
    Полный расчет
    \ 1x10
  3. Vostok mesh band with detachable buckle 18mm 1 230,00 1 1 230,00
    Полный расчет
    \ 1x10
  4. Springbars 22mm 60,00 4 240,00
    Полный расчет
    \ 1x10
  5. Springbars 20mm 60,00 3 180,00
    Полный расчет
    \ 1x10
  6. Springbars 18mm 60,00 7 420,00
    Полный расчет
    \ 1x10
  7. Stainless CROWN FOR VOSTOK AMPHIBIAN 71, 42, 96 cases 400,00 3 1 200,00
    Полный расчет
    \ 1x10
  8. Amphibian and Komandirskie bezel retainer springs 30,00 5 150,00
    Полный расчет
    \ 1x10
  9. Delivery by Russian post airmail with tracking number
    Delivery 2-4 months or more. Delays due to the COVID-1 666,00 1 666,00
    Полный расчет

Итог стоимость продажи 4 616,00

ИТОГО без НДС 4 616,00
\ 1x10
ИТОГО: 4 616,00
\ 1x10
Безналичными 4 616,00

Zo juist komt dit binnen

4 likes

Zooo. Jij kunt weer even vooruit Richard. :grin:

3 likes

Gelijk een aantal springbars gekocht ze springen nog wel eens weg, en je vindt ze nooit meer terug deze zijn lekker dik.

3 likes

De Meronom springbars staan erg goed bekend. Ook voor andere horloges, degelijk voordelig en betrouwbaar. :+1:

2 likes

Klopt ik ben ze in nld winkels nooit tegen gekomen. één nadeel is dat ze soms niet door metalen banden gaan.

2 likes

Ja ze zijn echt dik.
Bij sommige lederen banden en vooral rubberen banden is het soms ook wringen. Beetje oprekken met een priem helpt dan. :blush:

2 likes

of talk geeft ook minder weerstand dat is mijn ervaring

2 likes

Ja, en bij rubberen banden beetje vaseline.

2 likes

Kan ook

1 like

Nu we toch bezig zijn. Wanneer je die kroon ergens in monteert, of een achterdeksel wisselt,

een klein beetje kraanvet, (soort Vaseline is dat) op dat rubber ringetje binnen in de kroon en die in achterdeksel.
Dat is goed voor soepel blijven van de ring en de afdichting.
Om het jaar of 2 jaar zoiets herhalen.
In de praktijk doe ik dat als hij toch even opengaat.

( jij wist dat natuurlijk Richard, ik zeg het voor de nieuwe liefhebbers die dit lezen) :wink:

3 likes