Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Oh?? Iemand waarvan de naam met een B begint misschien ?? :grin: :+1:

3 likes

Ja hij verkocht ze toen toch voor 125??

1 like

€ 99 :blush:

2 likes

Ha ha. Hij heeft ook die met Gorbatsjov er op. Toch lopen die niet zo.

2 likes

Yes! That one! :joy:

2 likes

Toevallig 3 weg gedaan :joy: :sweat_smile:

3 likes

Die valt niet onder de ostalgie, dus de prijsopdrijving blijft beperkt :laughing:

2 likes

Ja dat verbaasde me al Bert. :wink:

2 likes

Ja ik had die mooie Strela gekocht en een paar Vostok Scuba dude …

3 likes

Ja je moet wel eens wat. Ik hou een lopende 3133 die ik dubbel heb als reserve voor het geval je inderdaad onderdelen nodig hebt. Hopelijk gaat niet overal hetzelfde tegelijker tijd kapot. Veren zijn goed om te hebben hoor ik.

2 likes

Ik heb er 1 voor service tzt de rest heb ik via Bas dus die zijn spot on .

2 likes

Ik heb drie 3133 en een Desert Shield van Bas, die lopen allemaal prima! :+1:

2 likes

Ik 12 in totaal . Allemaal in perfecte staat ! :ok_hand:

2 likes

Blue watch monday!

13 likes

Aha duidelijk, dus feitelijk gaat het alleen maar om de 3133 NOS spare parts. Dit gaat voor de nabije toekomst alleen maar erger worden dus. Dat geldt ook voor Julian (alhoewel hij ook zijn reparaties uitbesteed, toch?). De 3133 wordt een interessant kaliber om in te investeren, zeker als het om de parts gaat. Dat weet de verkopende partij(en) natuurlijk ook en dat zie je aan de prijs op de gebruikelijke verkoop kanalen zoals Etsy en EBay. Kijk zo af en toe nog wel eens op Авито, dat is zeg maar de Russische MP en daar worden nog regelmatig, al dan niet nette 3133-erg aangeboden. Denk alleen niet dat de gemiddelde Rus die 36 hoog in een buitenwijk van Vladivostok woont je heel geloofwaardig vindt als je hem belt met de vraag of die hem even op de post wil doen en dat de roebels vanzelf op zijn bankrekening verschijnt. Als tie al überhaupt snapt waar Голландия ligt. Zal mijn vrienden eens vragen of zij zin hebben in de “ the 3133 firm” te willen stappen. Wonen in Novosibirsk, toch een stad met 1,5 miljoen inwoners en dus redelijk wat potentieel. Als ik via Авито daar zoek naar 3133 wordt er genoeg aangeboden. Geinig om eens te proberen. Eerst maar de zakenpartners maar eens bellen, altijd gezellig. (Stuurde een foto van onze Bukhanka trip, zij verklaarde ons helemaal mesjokke dat we met zo’n Russisch barrel op pad durfde te gaan :laughing:. Leven echt in een andere dimensie.

8 likes

Ha ha, ik zie wel mogelijkheden voor jou Dirk. Importeur van 3133 zaken met directe lijntjes naar de bronnen. Wij zijn dus blij jou te kennen! :grin:

7 likes

Ik doe mee

11 likes

Ik zie hier ook potentie Dirk :wink:

Первый посол России HF 3133 в Голландии

Hebben we straks genoeg parts in stock :+1:

2 likes

Zeker weten. Als je nagaat dat in 2016/2017 een nette 3133 uit de pre 1990 periode zo’n 80-100 euro koste en een mooie Okeah rond de 200…

5 likes

En nu 700 tot 900!

2 likes