Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

15 likes

Hele mooie Dirk!

4 likes

Heb vandaag maar de Molnija erbij gepakt! Even afgesteld… Je moet toch wat op zo’n 2de pinksterdag met het mooie weer… :joy:

7 likes

Mooie provincie Drenthe Zuidlaren nog leuke Herringen aan.

4 likes

Scuba dude , paars :slightly_smiling_face:

20 likes

Maroon noemen ze dat bij Oriënt :wink:

3 likes

Een van de vele Komandirskies.

16 likes

Kledij voor morgenochtend klaargelegd. Moet er voor een keer vroeger uit dan m’n vrouw (ipv samen). Liet de raketa wel net vallen (60cm). Straks kijken of hij de tijd nog goed houdt.

10 likes

Oeps. das ff balen zeg :grimacing:

2 likes

Zo ditmaal geen Rus onderweg maar wel een hele mooie. Was al een tijdje op zoek naar een mooie Sinn :wink: en deze is het geworden. Niet dat Russen mij niet meer bekoren, maar ik wilde wat variatie en ik wil ook geen 10+ horloges hebben. Het liefst elke dag een andere dragen :sunglasses:

Maar er staan nog steeds een paar Russen op de wishlist hoor :+1:

14 likes

Snap wel dat je voor deze bent gegaan! Stoer ding!

3 likes

Daar wordt je idd niet blij van.

2 likes

mooi horloge.

2 likes

Ik snap 'm

10 likes

Goedemorgen

12 likes

Ben je wel direct wakker :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: oh wacht ik ben zelf nog niet wakker, hij viel s’avonds al :sweat_smile:

4 likes

Mogguh heren , vandaag Strela

:slightly_smiling_face:

17 likes

In verband met de opgelopen spanningen met Belarus, ga ik vandaag afscheid nemen van twee Russen :sweat_smile: :rofl:

Nee, zonder gekkigheid: door incoming moet ik afscheid nemen van een paar schoonheden en dat is niet zo leuk, maar wellicht kan ik iemand anders er blij mee maken.

Beiden full set plus extra bandje er bij en als nieuw :wink:
PM me maar, anders vanaf morgen in het blauw…

10 likes

Doet het nog perfect!
Russian engineering :+1:

11 likes

Bijna volle maan :smiling_face_with_three_hearts: heerlijk horloge, loopt goed op tijd, Quartz dus enorm gebruiksgemak. En volgende week komt de Raketa 24 hour world timer :grin:

13 likes