Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel V

Heeft er nog iemand een oude 3133 case liggen?

2 likes

Kan een goed off-topic filmpje worden hoor ik! :+1:t2: :grin:

4 likes

Heb net voor het het eerst m’n nieuwe ultrasoon cleaner geprobeerd! Heb de onderstaande seiko al 7 jaar, voor het eerst dat ie in bad is geweest :exploding_head::scream: (niet het klokje zelf natuurlijk)! Ik weet het echt slecht… Maar voor een ultrasoon cleaner voor €33,50 sta ik echt te kijken hoe goed die schoonmaakt! Heb warm water gebruikt en een paar drupjes dreft. Aangezet, 600 seconden ingesteld… En zie hieronder het resultaat!

12 likes

Pm gestuurd Hans.

2 likes

Dat is niet slecht voor dat geld nee!

4 likes

Goed ding inderdaad!

4 likes

Ik heb een SilverCrest van de Lidl , ook een prima apparaat :+1:

7 likes

Hey Bert, het zou me niks verbazen als ze uit dezelfde facmbriek komen! Display, bakje en cd houder zijn exact hetzelfde! Vorm het apparaat is alleen een beetje anders… :joy:

Wat gebruik jij als vloeistof? Maak je het zelf? Of koop je kant en klare?

3 likes

Ook Dreft maaaar zo min mogelijk , max 2 druppels …

4 likes

Mooie uitvinding. Ik krijg nog wel eens een horloge mee, die wat TLC nodig heeft.
Een Dome opnieuw polijsten en een badje. En mensen denken dan dat je uren geboend hebt. Mijn bril gaat er ook in. Mijn trouwring. En mijn kunstgebit (grapje, kan trouwens wel)

5 likes

Moet je geen dreft gebruiken. Krijg je een belletjes bekkkie :crazy_face:

3 likes

Heeft iemand z’n bril wel eens in zo’n apparaat gelegd?
Bij brillen zit er na verloop van tijd altijd vet en zo tussen het glas en montuur. Of past een bril er wellicht helemaal niet in?

3 likes

Goedenavond gents,
Ik kreeg mijn us cleaner bij een nieuwe bril, :joy:
Tja, echt waar. Werkt prima met brillen.

Heb daarna werkelijk van alles erin gegooid om te kijken of het goed gaat.

Mits foed waterniveau en het juiste korf of bakje gaat ie als een speer hoor.
Alleen bij nrillen oppassenet glazen met coating van minder goede kwaliteit. Kan delamineren.

Suc6!

4 likes

Zo te lezen heb je ook per ongeluk je toetsenbord er in gestopt :wink:

5 likes

De coating is van z’n bril af… Daardoor ziet ie wazig… :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dreft is ook zacht voor de handen ook fijn! :grin:

image

En leuk weetje, voor het eerst geproduceerd in 1933! Van oorsprong Amerikaans. (Kennis en mooie sleutelhanger van Wikipedia. :wink:)

4 likes

Werkt wel maar niet te lang. Wordt dan te warm. Lens kan er dan uit vallen. Minuutje kan wel

3 likes

:joy: :rofl:typisch geval van geen focus…

4 likes

Dank, als ik het zo lees is het misschien beter om het zo nu en dan in lauwwarm water met een beetje sop te leggen voor een minuut of 15. Duurt wat langer maar is wat milder als ik het zo lees. Zo vaak is het ook niet nodig om een dergelijke schoonmaak te doen :wink:

3 likes

Vooruit dan maar, nog een keer off topic omdat het zo gezellig is. Mijn opticien heeft een tank met gratis bril reinigingsmiddel acher de toonbank staan. De klanten krijgen een navulbaar sproeiflesje voor thuis. Wij hebben wel 3 van die flesjes staan. Even bijvullen als we door de stad lopen. Met zacht doekje even napoetsen. Perfect en veilig. :+1::blush:

5 likes