Gezien de ontwikkelingen aan de NAVO/EU grenzen in het oosten is dit wel toepasselijk.
1 x “Russian automatic watch “AMPHIBIA K-09” by VOSTOK, 200m water proof, stainless steel, satin, 42x48mm” (Item No.: 2415 / 090659): 72,50 €
1 x “Neutral bezel for Russian VOSTOK AMPHIBIA and KOMANDIRSKIE watches, stainless steel, brushed” (Item No.: 01k4 brushed): 16,50 €
1 x “Neutral bezel for Russian VOSTOK AMPHIBIA and KOMANDIRSKIE watches, stainless steel, polished” (Item No.: 01k3 polished): 10,50 €
1 x “22mm, mesh bracelet, stainless steel bracelet for AMPHIBIA and KOMANDIRSKIE watches” (Item No.: ST05-22mm): 10,50 €
1 x “22mm NATO strap for VOSTOK watches, nylon, blue” (Item No.: NATO02-22mm): 5,50 €
Total for all items: 115,50 €
==========
Shipping Costs: 7,50 €
Heel geslaagd horloge. Die gepolijste bezel is goed gelukt.
Die kast is toch origineel ook gepolijst?
Je kunt hem ook zo bestellen. De 090 is de moderne variant van de klassieke 119 met sunburst gravering. De 119 is net iets kleiner en met scherpe randen. Helaas geen foto meer. Verkocht dus.
Nee die was al ‘brushed’, mat.
Bizar ding.
Ik zeg dadelijk “beam me up Scotty”
In dit kader vind ik de soortgelijke Chaika ook een geweldig aantrekkelijk bizar ontworpen horloge. Love it. Maar ben waarschijnlijk één van de weinigen. Foto komt van de website Watches of the USSR. Aanrader!!
Lekker querky horloge hoor! Mooi man.
Gefeliciteerd
Lekker gek dat soort horloges
Poljot?
zijn parel gestraalde horloges,( ik weet niet of ze er ook in een gepolijste versie beschikbaar zijn?
Dit is een mooi horloge .
Ja, klopt.
Op de tweede foto is het heel vaag te zien boven de 12.