Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Gezien de ontwikkelingen aan de NAVO/EU grenzen in het oosten is dit wel toepasselijk.

17 likes

De Kirova vandaag

12 likes

1 x “Russian automatic watch “AMPHIBIA K-09” by VOSTOK, 200m water proof, stainless steel, satin, 42x48mm” (Item No.: 2415 / 090659): 72,50 €
1 x “Neutral bezel for Russian VOSTOK AMPHIBIA and KOMANDIRSKIE watches, stainless steel, brushed” (Item No.: 01k4 brushed): 16,50 €
1 x “Neutral bezel for Russian VOSTOK AMPHIBIA and KOMANDIRSKIE watches, stainless steel, polished” (Item No.: 01k3 polished): 10,50 €
1 x “22mm, mesh bracelet, stainless steel bracelet for AMPHIBIA and KOMANDIRSKIE watches” (Item No.: ST05-22mm): 10,50 €
1 x “22mm NATO strap for VOSTOK watches, nylon, blue” (Item No.: NATO02-22mm): 5,50 €
Total for all items: 115,50 €

==========
Shipping Costs: 7,50 €

4 likes

Zonder filter

14 likes

Heel geslaagd horloge. Die gepolijste bezel is goed gelukt.
Die kast is toch origineel ook gepolijst?

3 likes

Vanmiddag even een balans gecontroleerd. Blijft altijd weer een leuk klusje. Pivots :white_check_mark:

afbeelding

10 likes

Je kunt hem ook zo bestellen. De 090 is de moderne variant van de klassieke 119 met sunburst gravering. De 119 is net iets kleiner en met scherpe randen. Helaas geen foto meer. Verkocht dus. :blush:

2 likes

Nee die was al ‘brushed’, mat.

3 likes

Morgen aan de poljot stadium

14 likes

Bizar ding. :slight_smile:

2 likes

Ik zeg dadelijk “beam me up Scotty”

1 like

In dit kader vind ik de soortgelijke Chaika ook een geweldig aantrekkelijk bizar ontworpen horloge. Love it. Maar ben waarschijnlijk één van de weinigen. Foto komt van de website Watches of the USSR. Aanrader!!

18 likes

Lekker querky horloge hoor! Mooi man.
Gefeliciteerd

4 likes

Lekker gek dat soort horloges

3 likes

17 likes

Poljot?

2 likes

zijn parel gestraalde horloges,( ik weet niet of ze er ook in een gepolijste versie beschikbaar zijn?

2 likes

Dit is een mooi horloge .

2 likes

de 1190 en 090 de (1190 vind ik persoonlijk mooier .

11 likes

Ja, klopt.
Op de tweede foto is het heel vaag te zien boven de 12.

3 likes