Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Zo mooi :blush:

4 likes

zo onnauwkeurig is het niet ,het horloge staat op 2 ½ min voor 16:00

3 likes

Ik zou niet weten hoe laat het op dit klokje is 20:15 ?

3 likes

Nu ik zo zit kijken: die 710 kast geeft zo’n Scuba Dude een kloeke uitstraling. Beetje Paneria. Heel mooi!

4 likes

Goede vraag Richard. Of 2.17u? :thinking:

3 likes

14.16 uur mag dan ook Ferry. :wink: zijn jullie mooi op tijd in den Haag. Wij in Drenthe kennen het Drents kwartiertje. Altijd iets te laat. :blush:

Mooi horloge trouwens, een zeer treffend promotie horloge uit de cccp. :+1:

3 likes

Dit soort foutjes maak ik ook wel eens. Geen zorg. :wink:

Het is een echt Drents gezegde, maar nooit iets van gemerkt. Ben zelf een Betuwnaar en mijn vrouw komt uit Leiden. :grin:
Nee nooit weg doen, mooi collectors item!

3 likes

Groeten van z’n broer!

13 likes

Heb van die rally band die je linkte een groene en een grijze besteld, jammer genoeg was bruin niet meer verkrijgbaar. Ook nog een andere grijze band én deze in licht bruin;

Die vond ik al lang tijd interessant, maar de oorspronkelijke prijs + verzending hield me tegen om 'm te proberen. Ben erg benieuwd :partying_face:

4 likes

Komt goed David. Je hebt die Padded vintage ook besteld denk ik.

Die moet je wel even indragen voor ze lekker zitten. Die padding maakt ze wat stugger.

3 likes

En terecht Johan! Prachtig horloge met een mooie historie. Hier ga je de komende jaren van genieten.
Met de hartelijke groeten van z’n neef.

8 likes

Welk type is dit?

3 likes

Mag ik u voorstellen, mijn nieuwe collectie aanvulling. Wordt vandaag mijn nieuwe tijdgezel. Dit bijzonder sympathieke horloge kreeg ik gisteren van een evenzo uiterst sympathiek forumlid. (Bijzonder hartelijk dank :pray:) Wat een fijn kastformaat wat maakt dat hij comfortabel om mijn pols ligt. Fantastische grid op de wijzerplaat wat een lust voor het oog is als je speelt met het invallende licht. Daarbij is de zondag ook nog eens de meest uitgelezen dag voor deze heerlijke relaxwatch. Voel mij nu al zen!! Hele fijne zondag iedereen.

15 likes

Het ideale Zweden watch Dirk. :blush:
Veel plezier er mee!

4 likes

Het is deze:

https://www.horlogeforum.nl/t/ohpf-blauwe-amphibia-met-extras/338663

Echt een tof horloge.

3 likes

@Tmbrszs @Yoeri40 nu weet ik alweer waar die 710 kast mij aan doet denken. Een vintage Omega Constellation:

9 likes

nu je het zo zegt idd!

2 likes

Zo iets dus?

:blush:

12 likes

Maar weer even Vostok posten ter compensatie.

Gisteren lekker gewandeld!

16 likes

Haha, dat inderdaad Jan. Ik had al een donkerbruin vermoeden dat jij die wel zou hebben.

Zoals Jan @Omega_73 al opmerkte CCCP only hiero. Hierbij als compensatie mijn enige 710 Vostok kast:

15 likes