Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Gewoon in Nederland besteld? Dan zou dat snel moeten kunnen Richard. Je krijgt er geen spijt van verwacht ik. Bert zal deze ook wel gebruiken denk ik.

2 likes

Het gaat om een horloge uit Duitsland Jan

2 likes

Ok begreep het verkeerd. Duitsland mag ook geen probleem zijn Richard. Zijn onze buren. Heb je een verzend code gehad? Track en tracé?

2 likes

Die heb ik alleen nog niet aangemeld ( ontvangen door het postbedrijf) ,het zou kunnen het was tegen 23:00 vrijdag.

1 like

1190 tonneau horloge + een paar identiteitsplaatjes.

7 likes

Leuk man! Mooie 119 zo te zien. Mooie wijzerplaat ook! En die plaatjes, altijd geinig die souvenirs er bij.

2 likes

Alleen die band het is een Poljot ,op een vostok horloge of is dat vloeken in de kerk.

2 likes

7 likes

Zeg maar de beste in zijn soort

3 likes

Vandaag de in-basket (postvakoefening) gedaan ikv een nieuwe job.
Deze mocht meehelpen. Hopelijk was het goed

14 likes

Wat is dat??

3 likes

Google het eens. Een ‘in-basket’ noemt het in het engels.

1 like

Poljotband op een Electronica, Richard. Blijft in de familie zeg ik dan. :wink:

9 likes

Ik heb een Slava op een leren Timex Expedition band. Niemand die het ziet. Niemand die het weet, behalve jullie nu. :wink:

3 likes

Tuurlijk! Je kunt de postcode nummers prima lezen op die dial!

O nee het betekent heel wat anders.

An in-basket test or an in-basket exercise is a test used by companies or governments in hiring and promoting employees.[1] During the test, job applicants receive a number of mails, telephone calls, documents and memos. They then have a limited period of time to set priorities, organize their working schedule accordingly and respond to mail and phone calls.[2]

:wink:

5 likes

Misschien een domme vraag, maar wat is een sniper?
Ik weet dat het een sluipschutter is, maar ik zie de link naar een horloge niet zo snel.

4 likes

Op de dial zie je horizontaal /verticaal een streep wat je ziet door een vizier wat op een geweer zou zitten van een scherpschutter …vandaar .
Zeer gewild thema bij verzamelaars , zoals o.a Scubadude .

8 likes

Ah, nou begrijp ik het.
Dit idee dus:

Weer wat geleerd hier.
Bedankt!

10 likes

Daar zijn we hier voor, om mekaar te helpen niewaar?

7 likes

Zo is dat Dirk! Hieronder ook een mooi ‘help’ project.

Vandaag de fraaie zwarte Sthurmanskie met cyrillische dial. Gebouwd 4e kwartaal 1988. Zie datum stempel.
Bij dit horloge heeft Hans mij heel goed geholpen door de kast met pushers te wisselen en uurwerk te servicen. Op de uurwerk foto zie je nog de oude wat doorgesleten pushers. Dat kun je krijgen met chrome pushers die veel gebruikt zijn.

9 likes