Volgens de site enkele dagen levertijd. Komt uit Duitsland met DHL.
Bij ontvangst wederom een uitgebreide foto rapportage.
Gezien de bijgeleverde girlie-band denk ik dat er aansluitend een strapshow fotosessie volgt.
Volgens de site enkele dagen levertijd. Komt uit Duitsland met DHL.
Bij ontvangst wederom een uitgebreide foto rapportage.
Gezien de bijgeleverde girlie-band denk ik dat er aansluitend een strapshow fotosessie volgt.
Proost! Trek net toevallig een biertje open
De lieve Raketa van @vouwfietser op mesh en leer gehad. Heb hem nu op een nieuw Russisch stalen band gelegd. Van de band hoefden geen schakels eruit.
Had het bandje nog helemaal in de plakkers liggen. Vond hem te dun en te iel voor andere horloges.
Staat de Raketa perfect!
Zo zat ie voor de switch op een zwart leren klassiek bandje.
Volgens mij is de upload niet gelukt Bill.
Proficiat, die 3K zal er wel in no time zijn!
En je laatste NA is weer een pareltje!
Volger nummer 2017 zojuist
Ja het maakt de hobby leuker ik beleef er veel plezier mee .
Ondertussen is mijn collectie bekent bij de verzamelaars , ik krijg leuke reacties en het is toch een stukje waardering ,
Nogmaals bedankt heren
Goed en heel leuk bezig Bert.
Dan is het eigenlijk geen Rus meer, hè. Ik heb me wel ooit bezondigd aan Slava’s waar geen Russisch maar een Chinees uurwerk in zat.
Zo is het maar net Hans. Maar als ik het goed begrijp dan hebben maar weinig mensen een Luch hier op het HF forum?
Ik heb ze regelmatig voorbij zien komen, maar heb niet bijgehouden wie ze bezitten. Het is net zo’n merk als Zarya; die zie je bijna ook nooit. Daar heb ik er twee van.
Volgens mij zijn er wel een paar hoor.
Leuke horloges voor de prijs, als je ze uit Wit-Rusland haalt. Krijg er ook vaak opmerkingen over (vaak in de trant van: huh, waar zijn je wijzers?). Toch draag ik 'm eigenlijk amper, komt denk ik vanwege de verchroomde kast, vind ik toch iets minder comfortabel materiaal.
Leuk om naast het verzamelen te doen Bert. Ga zo door!
Ziet er super uit hoor! Eens kijken of ik de tijd kan aflezen van zo’n horloge.
Daar wen je heel snel aan.
LET OP! Niet schrikken, onderstaande foto’s zijn genomen van het horloge in de staat zoals het nu is.
Het is een Poljot alarm horloge afkomstig uit de erfenis van mijn schoonvader met wie ik overigens verder geen speciale band had maar als horlogeliefhebber lijkt het me wel leuk om het naar een draagbare staat te krijgen (om zelf te dragen). Het horloge windt het soepel op en loopt maar het alarm is niet te verzetten. De kroon schroeft enkel los. Hoe oud het klokje is weet ik ook niet maar het is zacht gezegd flink gedragen
Omdat het horloge geen sentimentele of echt emotionele waarde heeft zoek ik iemand die het leuk vind om zo’n projectje op te pakken.
Het vieze bandje haal ik eraf en maak de buitenkant schoon voordat ik 'm overdraag
Iemand?