Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Ook niks, nouja helaas pindakaas dan :upside_down_face:

3 likes

Ik ben dat ook nooit tegengekomen hoor bij trustlevel 3 :sweat_smile:

3 likes

Dan weet ik het ook niet

3 likes

Door alle drukke strepen zie je. Bijna niet meer hoe laat het is :crazy_face:

5 likes

Dank voor je hulp en geduld :slight_smile:

3 likes

Quanto costa?

2 likes

Beschikbaar over 3-4 weken, staan zelfs nog niet op de Sturmanskie website.

6 likes

€319,- niet eens zo schokkend, eigenlijk jammer dat er Shturmanskie op de wijzerplaat staat.

4 likes

You are welcome.

3 likes

Miyota uurwerk?

Nee zag het al, Vostok 2416B. Gelukkig, dat is een pre. :wink:

3 likes

als dat erin zat had ik heb 100% zeker niet geshared :rofl:

4 likes

Precies, daar kunnen pas wat mee. Voelt als thuiskomen.
Maar ben het eens, alleen het logo was al mooi geweest. Less is more.

4 likes

Wel warm idd 25 graden vind ik net mooi,

2 likes

Mijn enige Slava is weer helemaal toppie. Had deze een tijdje terug van @Koppie overgenomen voor een boterzacht prijsje.

Had hem weggebracht voor een service. Horlogemaker geeft bij de Russische horloges aan dat hij niet aan onderdelen kan komen. De balans moest vervangen worden. Bij @vouwfietser geïnformeerd; had er geen liggen maar stuurde een ebay-link van Ebay door. Uit Spanje een balans dus laten komen.

Vandaag helemaal tiptoppie de Slava teruggekregen. Het snelverzet mechanisme werkt ook weer.

Op creme-witte RAF two piece straps gezet. Voor een goed contrast met die fantastische bruine dial. Ook voor een moderne twist.

Binnenkort krijg ik racing straps binnen. Wissel tzt.

10 likes

Niemand die hier zijn tanden in wil zetten? :thinking: :blush:

2 likes

Net weer wat gekocht via ebay, direct al belasting moeten betalen.
Werkt dat systeem al een beetje of moet iedereen gewoon nog een keer lappen bij aankomst ? :roll_eyes:

3 likes

Inderdaad, met Hans @slls ook eens dat er erg veel streepjes staan. Een wat rustiger dial zou hem flink goed doen lijkt mij. De kast en de wijzers zijn best mooi.

Een vintage Sthurmanskie ter vergelijking. :blush:

10 likes

Ik heb aankopen nog afgehouden, maar ben er bang voor.

3 likes

Het wordt gelijk af getikt bij eBay ,twee keer besteld geen tweede keer betaald , ik zit nog op een pakket van meranom te wachten of ik daar voor moet betalen .En laatst een pakket echt door midden gesneden ,ze wilden exact weten wat er in de verpakking zat voor het merk ext waarden of namaak.

4 likes

:grimacing:

3 likes