Diepe buiging. Gave collectie zo.
Echt een heel leuk horloge. Je bent niet voor de maffe/bijzondere kleurtjes gegaan?
Ik heb al een knalrode en een knalgele Vostok
наслаждайся, он прибыл быстро
Mooie bezel!
Zo uit geklust voor vandaag , morgen weer een dag

Ik heb geen klus horloge die afgetrapt mag worden dus nu net deze omgedaan voor de avond .
Fijne avond heren

Vostok kopernik .
nog nooit met een horlogemaker met bankwerkhamer gezien deze komen uit de zware metaal
Dirk wel wees er zuinig op ,je hebt iets top in je bezit .
Morgen ook even klussen aan de laptop van een kennis. Scherm doet raar, dat wordt veel sloopwerk. Een goedkoop Casio’tje omdoen lijkt me een strak plan.
Russische aanpak Richard! Werkt prima. Weten waar en hoe hard (of zacht) te slaan.
Dat is vaak lastig zoeken Hans. Vervuild toetsenbord misschien?
Nee, de verbinding tussen mainboard en scherm blijkt niet ok. Duw ik tegen het scherm aan, dan verdwijnt het beeld of komt weer terug.
Nu maar hopen dat het alleen maar een simpel contactprobleem is tussen de pluggen en connectoren, want een draadbreuk betekent dat de kabel vervangen moet worden. Die heb ik niet in voorraad.
A ha. Contact probleem inderdaad dan. Contact spray en schuurpapiertje mee. En hopen dat het meevalt. Succes!
nou schuurpapier, zou ik voorzichtig mee zijn, dat laat korrels na zand of glas
Alles met beleid Richard. Ik gebruik het (voorzichtig) als een contact vlak duidelijk gecorrodeert is. Dof dus. Maar soms ook even met een scherp schroevendraaiertje er langs. Stof er uitblazen of met stofzuiger met borsteltje, op zachte stand en op afstand er uit zuigen. Iedereen heeft weer zijn eigen methodes denk ik. Zo te horen is het voor Hans ook niet de eerste keer.
het is maar een Hind, ik doe het uit goede bedoeling .
Snap ik Richard, geen probleem hoor. Het klonk misschien wat belerender dan bedoeld. Ik mag graag wat over techniek praten. Is een hobby van mij. Veel dingen door regelmatig doen geleerd. Beroeps kennis heb ik alleen van verkeerstechniek. (Hoop ik )