via marktplaats
is deze zeldzaam Dirk ,zo’n oranje bezel ,het zijn er twee .
Lijkt op een vervangings bezel. Zo niet zo goed te zien wat voor een. Ik zou gokken op een van Meranom. Die lijken wat smaller. Maar er zijn veel merken. Met als vrij duur merk een van AM watches. Leuke vangst in ieder geval.
Mooie deal Richard.
Zit zo te zien zit er ook een bronskleurige bezel bij, of is daar al het chroom af
IK zal proberen om nu nog een geode foto te maken ,anders wordt het morgen bij beter daglicht
Het chroom is er van verwijderd ,door middel zoutzuur .
dat gevoel heb ik ook zou leuk staan op mijn oranje horloge in de bezel ook rvs veer in plaats van
messing .
Zijn er verschillende fabrikanten ,Jan met bezel.
Heel leuk Richard! Bij een oranje wijzerplaat of een zwarte. Maar je kunt gewoon uitproberen, kan er altijd weer van af.
Er zijn veel fabrikanten, maar maakt niet uit. Jij hebt ze al binnen. Wel even passen, zonder veer erin, of de kroon vrij blijft draaien. Er zijn verschillende types.
dat klopt anders zit de kroon in de weg
Nee, zeldzaam is niet het goede woord. Maar zoals iedereen al zegt, je hebt inderdaad hele mooie van AM. En die zijn best aan de prijs. Vind z’n oranje bezel soms best heel gaaf staan.
Mooie scoor Richard !
Veel plezier ermee
Ik kon het niet laten lopen voor 15,00 euro. Die band is nu schoon daar is een vuil uit gekomen.
Netjes toch? Lijkt een AM watches bezel. Die kosten nieuw ca 45 euro.
(Dan zit er wel een mooi blikken doosje omheen voor dat geld )
Ik twijfel ook nog een beetje. Vanwege de smalle getande rand. Die is bij de meesten van AM wat dikker, met diepere tanden. Zou ook nog van One-second-closer kunnen zijn. Ook prachtige bezels. Van Meranom niet die hebben een andere vertanding.
ik weet niet of er voetbal is ik heb er niks mee.