Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Fijn horloge, loopt prachtig op tijd. Maar altijd even wennen aan de 24 uurs aanduiding. :blush:

13 likes

Geweldig zo’n 24h aanduiding.

2 likes

Ik kwam weer even kijken hier.

Kijken of er wat actie was…

Stilletjes hoor de laatste tijd. Is iedereen ondergedoken? :grin:

11 likes

Hier ga ik het water niet mee in…

En meer Rus kan ik niet laten zien

15 likes

Jij laat in ieder geval weer een Rus zien, Jeroen. :+1:

2 likes

Vandaag deze om:

9 likes

Nog iemand op de rikketik geweest? Van Bas @BG1 weet ik het. En waren er nog interessante Russische horloges? Ik meen dat Bas in het verleden er zo’n zeldzame radio actieve Poljot scoorde.

12 likes

Maar wel een mooie Rus :+1:

3 likes

Ik was er, wel wat Russen gezien, maar èn heel weinig èn brakke kwaliteit, afgekloven Komandirskies, een Poljot Sturmanskie classic (die ronde chromen post sovjet kast) voor veel geld, een verweerde 627 Titanium Amphibia en twee fake dial Sputniks, kortom: niks!

7 likes

Deze is idd zeldzaam, (ik denk dat het geen eens meer verzend baar is met internationale post .)

3 likes

Het is zeker stil in de boet, ik denk door de herfstvakantie heel het noorden. en volgende week regio zuid.

3 likes

We zijn een beetje uitgerusd :rofl:

4 likes

Ik doe ook ff rustig aan met aankopen …buiten EU heb ik weinig trek in met die VAT en inklaring .
Binnen EU staat op Ebay al weken hetzelfde . staat op een heel laag pitje hier … :sunglasses:

2 likes

Ik zit een weekje in het Zweedse bos. Vakantie. En ja, in het bos heb ik geen internet, 3-4-5G of whatever. Is wel even lekker rustig. Nu boodschappen aan het doen en dan popt er van alles binnen op de mobiel. Maar voor jullie geruststelling, leef nog. En met de sniper om mijn pols kan er niets gebeuren. Hij verteld mij gewoon exact op tijd wanneer de boot weer terug vaart.

15 likes

Fijne vakantie!

4 likes

geniet er van Dirk

2 likes

Wat voor nut heeft een ‘Radiation Resistant’ horloge nou als de drager 10 minuten later over staat te geven? :thinking:

6 likes

Er zal idd minder aangekocht worden door mensen, in welke tak van hobby ook je legt er gewoon op toe, ik hoef er niet rijk van te worden het geeft ook veel plezier ,op een bepaald moment heb je een grens ,ik moest laatst 40 euro af tikken .

1 like

@rd11 en @bert59 Ik heb nog 3 horloges onderweg; bestelling van 5 oktober. Prima prijs, zo rond de € 50 per stuk. De invoerheffingen zijn dan best draaglijk op zulke prijzen :wink:

Reissue Desert Shield en KGB en een kanariegele Komandirskie.

Ik denk dat ze binnen een week in de bus liggen.

9 likes

Pfff 40 euro , hoop centjes …dat neemt de wind wel uit je zeilen .

3 likes