Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Ik snap dat soms ook allemaal niet meer, wat vandaag nieuw is volgenden maand achter haalt of weer nieuwe naam.

2 likes

Ja volgens mij ook. Die vliegt niet meer zo wild denk ik

2 likes

Volgens mijn legt hij jaren onder het gras.

2 likes

Zou best kunnen. Ik ben daar nog nooit geweest, maar ben wel blij dat ik nu de herkomst en het verhaal achter dit horloge te weten ben gekomen :wave: :wave:

3 likes

Het is een mooi horloge idd, er zal wel een verhaal achter zitten.

1 like

Lees dit topic maar Richard. Leuk hoe stap voor stap de oplossing kwam. :grin:

2 likes

Fantastisch!

1 like

Lekker de sproeiers aan .
Geen probleem voor de 200 mtr Vostoks.

15 likes

Ah, daar istie weer. :slight_smile: Dat was een leuke speurtocht.

3 likes

Zekers te weten. Draag hem nu met een andere visie. Leuk dat ik het nu te weten ben gekomen.
Dat waardeer ik echt :+1: :+1: :+1:

3 likes

Je bent er echt blij mee hè? Begrijpelijk! Echt een heerlijke zomer duiker…

2 likes

Daar ken ze wel tegen , ik sta er zelfs mee onder de douche of bad ,alleen niet met vintage de pakkingen zijn wel vernieuwd maar toch.

2 likes

Ja was lekker weer voor de tuin! Mooi uitzicht heb je er ook bij met die gele dondersteen!. :grin:

2 likes

:+1:

10 likes

precies wat ik bedoel, moet kunnen had ze maar horloge moeten worden ,ik heb ook wel eens met een aquarium gelopen er zat nog geen vis in

1 like

Jan ik ken het niet goed zien op je foto is dit nog een CCCP serie ?

1 like

Daar kunnen ze heel goed tegen zoals de test in deze video bewijst! Tot meer dan 600 meter waterdicht!

8 likes

Nee Richard. Dit was er een uit 2010 meen ik. De serie zonder dat metalen randje rond datum venster. Beetje zacht groen/blauwe dial. Mooie maar weer verkocht.

1 like

nu dat je zegt je heb ze ook zonder datum venster ,ik zal bij die van mijn eens kijken morgen ik heb 25 horloges waar van 12 vintage , in begrepen 3 werk horloges + inbegrepen 3 Seiko horloges + 7 meranom

1 like

Jan weet jij wat deze twee teksten beteken ,juni is het wel weer de tijd voor dit horloge (ik heb het omcirkeld met rood)

5 likes