Wat hebben jullie toch met mieren😉
Nou ik heb hem al klaar liggen het nieuwe bandje…
Foto!
Ik had je al gemist vanmorgen Eddie. Vreemd om de eerste te zijn.
En sterkte gewenst inderdaad.
Ben op werk. Vandaag iets anders aan/om.
Eerst wat billenwasser spelen. Morgen weer foto’s.
Goed, nog heel even in de tuin prullen met iets robuuster om. Dus toch nog een groene Vostok vrijdag
Billenwasser, opperkontenwasser. Persoonlijk begeleider. Knuffel collega. Enz
Nog even de laatste paar uurtjes van Vostok vrijdag meepikken met een sunburst knaller in de late middagzon.
Hoe zit de band gemonteerd? Kun je wisselen voor standaard banden? Het lijkt een afwijkend systeem.
Zo een rvs 3133 staat toch ook op m’n wishlist
Daar zijn blijkbaar adapters voor te koop, waar je dan elke band op kunt monteren, maar die kun je bestellen bij vostok, en dat is me nu net een brug te ver.
Goede reden om te investeren in een klein freeskolom of nog goedkoper, paar sleutelvijlen. Wat horlogemakers vroeger al niet maakte met de hand. Enne, hoezo niet handig, YouTube is your friend.
Dan moet je wel heeeeeeel erg verlangen naar een ander bandje
Haha ik heb die wijzerplaat ook als ‘werkhorloge’. Toevallig!
Snap ik.
Of…
Iets fröbelen uit overtollige band onderdelen op de ‘Russische manier’.?
Eind schakeltje gebruiken en dan op maat vijlen?
Maar valt nog niet mee, verwacht ik, om het netjes te krijgen. In dit geval waren het alleen schakels eruit halen, ging prima.
Het onderwerp begon met een vraag van iemand anders hé.
Het is bepaald niet zo dat ik de band op deze beu ben .
En als ik graag eens een andere band op een horloge flats, liggen er hier nog altijd een stuk of 12 waarbij dat wél kan.
Nee hoor, ook met deze band blijvend op deze vostok overleef ik het wel
O ja, dat was Folkert.
Nou ja, misschien heeft hij er nog wat aan.
Inderdaad het is bij deze modellen bekend dat die eigenlijk niet bedoeld waren om (regelmatig) een andere band er aan te doen. Of een ruime keus daarin te bieden.
Veel draag plezier dan maar.