Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Handig! Mijne heeft geen stempel, maakt het een pak lastiger te dateren.

1 like

Ja dat wisselt of het er in staat. Heb weleens gelezen dat het een indicatie is voor een militair horloge. Dit is nummer 9980. Er werden rond 1988 - 1989 tegen de 10.000 horloges per jaar geproduceerd. Dus klopt aardig met 4e kwartaal aanduiding. In 1989 ging de nummering naar 5 digits omdat de productie over de 10.000 ging. (Gelezen in de 3133 gids.)

2 likes

Mooi serienummer heb je gekregen van de HFLE 2022.

2 likes

Ik had 31/33 moeten vragen. :smile:

Yep! :+1: :grin:
Was wel dubbel tarief geworden vrees ik. :wink:

heb nog tegen geschaakt ,even gek doen

Jij Richard, tegen Kasparov! ?? En nog remise uit kunnen slepen? Groot respect! :wink:

2 likes

Dagje gedragen met z’n nieuwe band. Blijft een belabberd ding maar hij heeft z’n charme :slightly_smiling_face:. Heb wat zitten friemelen met de links, hij loopt nu in elk geval wat beter met m’n pols mee.

14 likes

even gek doen, ik ken wel schaken maar niet tegen deze meesters

2 likes

De dikke Agat Zlatoust.

17 likes

Sorry jongens, moest even grasmaaien. Besloot dit spontaan maar even op de motor te gaan doen. 3000 km gestuurd afgelopen 5 dagen. Maar het gras is weer kort, gereed voor de komende zomervakantie. Dikke Bostok om de pols en heeft het zoals verwacht natuurlijk onoverwinnelijk gedaan. Had hem paar maanden geleden nog een complete service gegeven en heeft mooi de tijd gehad om in te lopen.

22 likes

Lekker!

1 like

Mooie plek Dirk!
Een Guzzi zie ik ook? Fijne stuur motor!
En was er een Ducati scrambler?

1 like

Haha smart eye, de Guzzi is van een maatje van mij. Zelf heb ik de Scrambler ingeruild voor een 700 Ténéré. Volgend jaar de TET route naar cape north. Is de Ténéré beter geschikt voor dan de Scrambler.

2 likes

Kawasaki rules. :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn laatste was een er650f. Fijne motor! 2 keer mee naar Italië geweest. Maar ook prima voor dijk weggetjes langs de Rijn. :blush:

3 likes

Ik heb nog steeds een ER-5, die ik gebruikte voor woon-werk verkeer. Het was mijn derde. 40.000 km per jaar, zomer en winter gewoon doorrijden (behalve als het glad was). Het scheelde me ontzettend veel reistijd.

Ik had trouwens altijd een automatisch horloge om en die gingen niet kapot. :slight_smile:

3 likes

afbeelding

Voor de liefhebbers… er staat nog een rood haailederen bandje van me in het blauwe gedeelte, heel leuk te combineren met Vostoks vind ik altijd! Special price voor leden van dit topic!

11 likes

Kan ik volledig beamen Bas! En super kwaliteit, hij blijft mooi! :+1:

10 likes

Bij mij ook niet. Ik had een blauwe Amphibia om de pols ook naar Italië. Die kawa liep mooi maar heeft toch wel fijne trillingen in het stuur bij bepaalde toeren. Niks aan de hand, vostok gaf geen krimp.
Ook niet bij een val van het nachtkastje op een Italiaanse tegelvloer. (na een paar borrels met de hotel eigenaar). Leuke man trouwens!

5 likes