Ja hoor bijna goed deze uitvoering. Heb zelf deze gehad die nu bij Bert @Bert59 in bezit is. Toen rechtreeks uit Rusland verkregen. Mooi model
Klopt, de douane heeft een maand te tijd. Had bij Postnl een onderzoek aangevraagd, daaruit kreeg ik als feedback dat er een grote achterstand is, en dat ze probeerden die achterstand in die 2 weken weg te werken Ik begreep in elk geval dat m’n pakketje nog wel ergens uithangt en niet pleitte zou zijn. Dus de douane zit nu in de blessuretijd.
Maar goed, opnieuw bestellen doe ik nu dus maar niet, enerzijds omdat m’n spul als het goed is wel komt, maar anderzijds omdat ik dan straks in hetzelfde schuitje zit. Moet wel zeggen dat ik verder nooit gelazer heb gehad met verzendingen, maar één moet de eerste zijn hè
Weet niet of je nou op mijn post reageert, maar ik heb het over december, niet januari
Ja dus. Niet goed gelezen
En rundleder van zeekoeien?
Ah well, ik doe ook eens een keer mee aan Vostok Vrijdag, het is heerlijk in het zonnetje buiten met mijn octogonale Vostok Amphibia 270 met de klassieke diep sunburst blauwe wijzerplaat met “Scuba Dude” rood haailederen bandje erop, helemaal av!
Woensdag middag op de post in Kazan en dankzij DHL Express mag ie nu al meedoen met Vostok vrijdag! Moet de band nog inkorten maar ben blij met m’n nieuwe aanwinst!
Das mooi vlot Het kan dus wel
Mooi! Helemaal goed gekomen Folkert! Hoe is het nu met die rode vakken? Iets kleur verschil of gewoon gelijk?
Er is een klein kleur verschil. Op 3 en 9 echt rood zoals de 12 kleine streepjes en op 6 en 12 ietwat roze. Maar eerlijk gezegd zie je het alleen als je het weet, een leek zal het niet opvallen.
Dacht ik al. Zo lijkt het op de foto ook. Had van mij iets duidelijker gemogen. Maar blijft een interessant horloge met een mooi verhaal.
DHL vraagt in Rusland al om betaling invoerrechten en BTW, ze zetten dan meteen “Customs clear” erop en dat voorkomt blijkbaar oponthoud hier want de gedetailleerde track and trace info laat zien dat de douane in Nederland er helemaal niet aan te pas komt.
Verschil had van mij ook groter mogen zijn. Stoer bling horloge, de RVS schakelband is mat. Fijne schakels, weinig speling, grote schakels en geen rammelbak. Sluiting erg dun metaal zoals gebruikelijk maar sluit goed. Inkorten ging makkelijk met het juiste gereedschap, stevige pennen.
Verhaal over de wijzerplaat blijft zeker interessant.
Mijn Sportivnie heeft hetzelfde euvel:
Misschien dezelfde restaurateur ? Mooie Sturmanskie trouwens !
Mooie krab!
Ik zocht eigenlijk kreeft, maar werd een krab…