Mooi apparaat Marcus, en welkom in deze vrolijke hoek van HF!
Super mooie chronograaf! Welkom in dit super gezellige draadje! 🪆🇷🇺
Thanks! 2e Russische horloge. Helemaal blij mee!
Ik dacht dat je gewoon een houten huisje in het bos had Dirk!
Goede keus, stijlvol horloge, ook zo een gehad.
(Inderdaad, mooi leren bandje erbij)
Heel andere stijl, maar ook met een 3133.
Prachtexemplaar! Zo eentje staat ook nog op de wenslijst. 3017s uit de goeie periode zijn wel zeldzaam en duur geworden, zoals alles.
Net binnen via de Poolse OLX.
Slava automaat. De band heeft ook wat aandacht nodig, maar hoop ik toch wel weer tot acceptabeler conditie te krijgen.
Samen met deze 2 gekomen.
Deze zat erop maar was niet te mooi meer dus heb dezelfde nieuw besteld. Iets formeler past ook maar dat kan altijd nog.
Deze staat ook op mijn verlanglijstje. Komt nog wel…
Rally band. Tikje sportief en toch stijlvol. Mooi hoor. Bruin staat heel goed inderdaad.
Ik had er een lichtbruine imitatie hagedis aanzitten.
Inderdaad. Gewoon af en toe eBay checken. En handelaren bijv. als Poljot24. Ik had deze van Poljot24. Stond bij de afdeling waar hij vintage aanbied. Gewoon geluk hebben.
Je kunt ook even bij @Bert59 kijken. Weet niet precies wat hij nog heeft.
En heel, héél goed kijken of het geen Kharkov special is. Ze maken graag die dials na, meestal veel te wit (zie ook de Poolse/Turkse Atlantic Worldmaster).
Serienummer op het movement helpt veel, en van de wijzers en indices kan je ook veel leren.
Ter info, handige grafiek over 3017 horloges, met welke serienummers je kan vinden in welk merk en de correcte dial/wijzer combos:
![20220226_131624|372x500]
(upload://ifyauMsYzxMf0WR7Jg2zEAE1jhC.jpeg)
Deze heb ik nog :
2x Strela 2010 box/papers
1x Shturmanskie Rotor 1985
2x Scubadude titanium 42 mm automaat ( maroon kleur zit hier nog in 420 kast maar zit nu in titanium kast)
1x u-boot Titanium handwinder .
1x Shturmanskie Gagarin 1952 .

Okeah verkocht? Mooi Bert! Nu weet iedereen het weer. De grijze Sthurmanskie was je al eerder kwijt meen ik me te herinneren.
De witte Strela is een pareltje. Is dat een van de blijvers?
Deze kwam van de week binnen zonder bandje, bandjes genoeg. Dus deze werd het vandaag…
beantwoordt…
Topic-instellingen
Antwoorden
Volgen
U ziet een aantal nieuwe antwoorden, omdat u dit topic hebt gelezen.