Ik heb deze vriezer-test ook eens gedaan met de SKX007 en guess what?
Condens aan de binnenkant van het hardlex!
Maar dit trekt vrij snel weer weg, en hij is waterdicht, pas nog een plons mee gemaakt in zee.
Dus ik denk niet dat die condensvorming schadelijk is want het loopt verder prima, al jaren
Nog iemand hier die met een BMW over z’n Rolex heen wil rijden, er mee gaat zwemmen en 'm daarna in de vrieskist gooit?
Dacht het niet
Hoewel het zou moeten kunnen want zo’n sub is een toolwatch he?
Haha, soms is de scheidslijn tussen ‘toolwatch’ en oud schroot flinterdun. Zwem er vooral niet mee!
Ik ga verder niets zeggen over het merk met het kroontje maar ik durf met een amphibia gerust het duel aan tussen een sub en een boctok in extreme of barre omstandigheden, no problem
Mijn moeder waarschuwde wel. We hadden een boerderij en lieten zelf slachten. Al dat vlees ging in een gehuurde gedeelde vriesruimte. Vond ik altijd leuk en spannend daar in te gaan. Soort bank kluis. Maar toch wel even likken aan de stalen deur he. Een keer dus maar.
ken diversen oorzaken hebben kroon niet goed dicht of rubber poreus ,of bij het deksel rubber poreus of niet strak genoeg aangesloten
ik onthoud niet alles meer
idd ik heb lantaarn paal vast gezeten dan was het noch maar - 10 Cel
klopt
Mooi verhaal Bill! Dan is Nederland maar saai voor jou denk ik.
Ik heb bij een visfabriek gewerkt ik denk dat ik 16 of 17 was bijverdienste ,bij een droog bandvriezer ik denk -80 Cel graden dat is enkel met contacthandschoenen werken.
Pfoe, en wij in België maar klagen en zagen als het eens onder de min drie duikt maar ik begin Aaron Funk zijn mixed feelings te begrijpen!
Geweldig verhaal! Ik ga volgende week vragen of je broer dat nog weet
Altijd koud die vis! Op de boerderij vond ik het koudste werk, mest uitrijden, bij min 10 of zoiets, lekker op de trekker. Moest in de winter, met vorst, dan staan de koeien binnen en je rijdt het weiland niet kapot. Maar vroeger waren het open trekkers he. Kouwe handen werk.
ik boer zijn nooit gekend wel een mooi beroep ik houd ook van dieren , hou alsjeblieft over koude handen en voeten bij die vis was het ook zou erg in Den Helder en Katwijk
Ok…eentje nog Richard…
Wij boerenjongens gingen ook s’winters met de Zundapp naar de mts in stad. Maar ben wel eens afgestapt van de kou. Handen aan het warme motorblok, en de halve dag nog misselijk.
Nice
Vet