Éénarmig bandiet
Dat is Wit Rusland, geen Oekraïne toch? Ja hoe zit dat precies nu?
De president daar zocht ook Poetin op.
Maar ja dit is een horloge forum. Mooie Luch. Maar ben persoonlijk niet dol op 1 wijzer horloges. Ze kunnen wel mooie producten maken. Zie graag hun gewone horloges!
Stand corrected, topo begint weg te zakken. Begin bij 50 volgens mij …
Wisselt soms. Ben 68. Goede en slechte dagen.
We moeten ff waarschuwen dat hij verkeerd zit
Goed idee! Vraag jij Dirk?
Wit Rusland wordt geleid door een gewetenloze dictator Loekasjenko. Hij heeft de steun van Poetin en kan daarom alle oppositie en protest keihard de kop indrukken.
Maar ik zie horloges los van die zaken, de bevolking heeft het ook niet makkelijk daar en weinigen zijn uit op oorlog.
Of Luch dezelfde kwaliteit heeft als b.v. Vostok weet ik niet. De “one hand” van Luch vind ik apart, de rest van Luch niks bijzonders.
Kijk Folkert is wel duidelijk.
En ja, de gewone burgers zijn meestal de dupe. De meeste Russen zelf zitten ook niet op oorlog te wachten. Maar terug naar horloges inderdaad!
Over de situatie in het oosten heeft iedereen zijn mening. Dit is absoluut de verkeerde plek om dit te bediscussiëren hoe verleidelijk ook.
Heb vandaag lekker geen haast, behalve dat ik met mijzelf heb afgesproken vanmiddag naar de defecte Boctok van Bert te gaan kijken. Doe met jullie mee met de relax watch.
Plaatsing aangepast
Dit zou het moeten zijn idd , ik had het ook op een shark mess geprobeerd, maar dat was ook geen optie.
Ik vind je foto wel geslaagd ,beter dan die van mijn dat glas spiegelt altijd zo erg
Horloge beetje schuin houden en verder van het raam vandaan eventueel.
Ik zet de mobiel op tijd opname, 2 seconde. Dan heb je even tijd. Gewoon paar keer proberen. Maar is weleens lastig inderdaad.
Goedemiddag op deze natte druilerige zondag😁
Ben hier door drukte niet vaak meer, maar lees nog wel vaak mee als ik tijd heb.
Dank voor de tip
Wil weer eens een familie foto proberen te maken van mijn Amphibia 's.
Morgen denk ik.
Allen,
Gezien de actuele ontwikkelingen in de oost zou ik voorlopig even wachten met het bestellen van spullen uit Rusland en Oekraïne. Als er onverhoopt toch sancties worden doorgevoerd stopt al het goederen vervoer vanuit Rusland en Oekraïne. Ervan uit gaande dat het weer goed komt moet je maar hopen dat je bestelling daarna nog komt. Maar laten we vooral blijven hopen dat voor iedereen deze ellendige situatie niet doorgaat.
Gelukkig staat er in het blauwe deel zat mooie Russische/CCCP horloges te koop