Tsja, waarom zou die losschieten?
Deze zit toch ook dubbel gezekerd.
Ik acht de kans dat er een springbar sneuvelt minstens net zo groot.
De ene springbar is de andere niet. Standaard Vostok springbars vind ik niet meer dan redelijk. Bij STRPS bestelde ik losse exemplaren die aanmerkelijk beter en steviger zijn.
Het ging niet over een springbar, dat was slechts een vergelijking.
Het ging over de sluiting van een Milanese band
Niet alle Milanese zijn toch gezekerd?
Maar de mijne wel
Putin heeft de cursus horlogemaker niet gedaan. Iwan, Pjotr, Oleg wel. Dus het zit goed. Olegs moeder komt uit de Krim maar Pjotr zijn vader uit Oekraïne. We zijn allemaal familie.
Klopt er zit een behoorlijk verschil in. Ik heb zeer goede ervaring met de springbars van Meranom. Niet duur en dik en stabiel. Weet niet of dat standaard Vostok is. Lijkt een extra kwaliteit te zijn. Ooit getipt door @BG1, die wel meer goede adviezen heeft.
Dat is mij wel eens gebeurt, met een mooie, net binnengekomen Poljot op de grond.
Eigen schuld, te haastig omgedaan, haakje er niet goed er ingelegd en half dicht gedaan denk ik. Wel aandacht voor goed dichtdoen dus.
Vostok Vrijdag inderdaad!
Ik was (en ben nog altijd) grote fan van het uitzicht van een kroon op 2, maar als ik eerlijk ben is het toch niet echt handig: de vrij grote Vostok kroon schuurt constant op of tegen de polsknobbel. Maar goed, een beetje lijden voor schoonheid…
Jij ook de Heineken uitvoering vandaag.
Foei, mag je nooit zeggen tegen een Belg.
Bah!
(mij zal het worst wezen hoor, ik lust geen bier, ongeacht de herkomst. Maar als ik niet gepast reageer wordt m’n Echte Belg membership card ingetrokken
)
Maak je geen zorgen man. Belgen zijn zuinig op hun inwoners.
Ik hou wel van een biertje trouwens maar dan minimaal een Hertog Jan, Trapist of een echt Belgisch biertje.
Maar terug naar horloges maar weer.
Iedereen een goed weekend gewenst, met hopelijk wat beter nieuws.
Boctok vrijdag met het uitzicht op een weekend met mooi weer. Lekker naar buiten en relativeer je eigen zorgen.
Ik kan onder de huidige omstandigheden geen Vostok meer dragen. Zeker geen vostok met militaire wijzerplaten.