Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

image
image
image
image
image
image
image
image
image
![20210718_101206|459x500]
(upload://hCjzp2v3bXSumuojut578LWExVM.jpeg)
![IMG_20210615_144256_338|500x500]
(upload://lOAaWyZYNQc3WIlYYAykHlfydy7.jpeg)

Dat was het zo,n beetje :face_with_hand_over_mouth:

12 likes

Leeg …
Box voor 20 horloges …
Moet ik nog wel lapje langs halen , box en boeken wil ik in 1 koop weg doen , lege doos voor het versturen heb ik al :slightly_smiling_face:

6 likes

Kussentjes eruit en chocolaatjes erin :slight_smile:

3 likes

Thee zakjes :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Dat is een pak thee!

2 likes

Lekker vrolijk horloge😎

11 likes

Mooi horloge zeker met de paas in aantocht

3 likes

Bert is die onderzeeër een titaan kast , ik mag helaas niks meer aankopen van Esther.

1 like

Ja klopt Richard dat is een titanium kast , die blauwe en maroon kleur scubadude is ook met titanium kast , is een slag groter n.l 42 mm . Bandaanzet is gewoon 18 mm .
Kast nummer is 627 .

1 like

Heeft ze iets specifiek vermeld over leaseconstructies? :innocent:

3 likes

Nog maar eens deze. De andere horloges beginnen jaloers te worden dus morgen toch eens iets anders, beloofd. :grimacing:

11 likes

Helemaal niet verkeerd dat Esther een beetje bijstuurt. :wink:

Heb jaren op een modeltrein beurs gestaan. Ook een hobby van mij. Als er dan een man kwam met zijn vrouw, zeiden wij handelaren tegen elkaar, “dat wordt weer niks”. :grin:

(Jij hebt toch al een blauwe? )

12 likes

11 likes

Richard, misschien een tip?
Mijn vrouw en ik hebben elk apart hobby geld. Elke maand gaat wat in onze pot. Dan kunnen we gewoon iets kopen als we er zin in hebben, zonder scheve gezichten. (En we doen allebei niet moeilijk als het een keer een beetje er overheen gaat.)

4 likes

Ze is ook niet boos , ze let ook niet op een tientje ,20 horloges is al aardig wat. ze wil eigenlijk zeggen de helft wordt niet gebruikt en wat ik aankoop ken ik ook geen afstand meer van nemen. Maar wel een goede tip.

3 likes

Mijn vrouw zei wel eens tegen mij: Wat moet jij met zoveel horloges? Je kan er maar eentje tegelijk dragen.

Ik zei toen: Dat kan ik ook van jou schoenen collectie zeggen :rofl: :rofl:

Nooit meer een verkeerd woord erover gehoord :+1:

6 likes

Ik heb er nog steeds het gevoel bij dat ik eerder beschreven heb maar het voelt ook goed om een projectje af te maken dat ik nog had liggen…

12 likes

De onderdelen liggen nog steeds te wachten op een horloge. Geduld is een schone zaak en heb liever een Luna dude met een betrouwbaar Vostok uurwerk dan een MoonSwatch :sunglasses:

14 likes

Bovenkant van de kast geborsteld. Niet heel netjes, maar voldoet!

Edit: dit patroon is het!

13 likes

Ziet er super netjes uit. :grin:

2 likes