Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Yes, goed gezien. Diegene waar hij eigenlijk voor bedoeld was kwam uiteindelijk niet door de strenge doch rechtvaardige Boctok ballotage commissie. Kijk, het kan niet zo zijn dat iedere zelf respecterende aardkloot bewoner zonder meer toch de selecte groep Boctok gebruikers kan toetreden. Achteraf ben ik hier wel blij mee want naast dat de radioroom lekker draagt is het ook nog een beauty om naar te kijken.

3 likes

Eens Dirk. Ik denk dat mede door de clean bezel, je direct het grote voorbeeld voor je ziet, aan de wand van de radiokamer.

2 likes

Foto gevonden bij Poljot24.
Met dank aan Julian Kampmann. :blush:

6 likes

8 likes

11 likes

Maar die gaat binnenkort uit de verzameling…
Interessant horloge maar draag 'm nooit. Past gewoon bij geen enkele kleding van mij.

9 likes

Is dat belangrijk dan? Daar kijk ik echt nooit naar (of het wel matched).

1 like

Mijn vrouw vind m niet mooi :joy: Ze zegt dan: je hebt nog zoveel andere mooie horloges…

Nee, eerste horloge waar ik op uit ben gekeken. Boeiend verhaal achter het ontwerp…

Tijd voor iets nieuws dan inderdaad. Ik heb zo’n beetje alle varianten in mijn collectie zitten behalve de spierwitte dacht ik.
Heb ergens een foto maar kan die zo snel niet vinden.

edit toch wel

13 likes

Ik koop er dan kleding bij. :thinking:
:wink:

Leuk horloge! Heb helaas te slanke polsen voor deze kast.

1 like

wow die zus ziet er ook mooi uit!!! hoe groot is de kans dat we hetzelfde stuk hebben!

2 likes

Past dit bij de Radioroom? :grin:

2 likes

Kleuren perfect! Maar ik kijk nog even verder. :wink:

1 like

Maar even een Vostok plaatje voor de sfeer.

Mooie avond voor een koele duik!

12 likes

Klaar voor Vostok vrijdag… topic tikt bijna de 4000 posts aan.

Oei, de bezel stond niet helemaal uitgelijnd :wink:

12 likes

Op Vostok vrijdag met de scuba dude op de fiets naar het werk :sunglasses:

12 likes

Vostok Vrijdag, zebra edition.

15 likes

Speciaal voor jullie de tuin ingestapt. Mooi dat ochtend licht.
Fijne Vostok Vrijdag allemaal!

13 likes

En vol dit topic

11 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII (Deel 6).