Ja is extreem hoog weet even niet of ik hem net vol had opgedraaid. Merk er niets van qua lopen. Dat doet die keurig.
Moet je de lift angle niet op 43 zetten?
Edit: even opgezocht en voor dit uurwerk moet je de LA op 44 zetten. Dan krijg je de werkelijke amplitude te zien.
Kijk dat is een goede tip! Niet aan gedacht.
Dit zijn inderdaad de pareltjes onder de Sovjet uurwerken. Zo mooi om te zien.
Wat heb je gedaan? Alleen afgeregeld? Dit uurwerk is zeker interessant om een volledig onderhoud te gunnen.
Deze avond was weer eens een uitgelezen avond om te genieten van deze eeuwig durende raket lancering.
Volledige service, de hobby voor mij is echt het verwijderen van dna en zo mooi mogelijke tik terug krijgen. En steeds beter worden in problemen oplossen. Ben een goed jaar bezig als autodidact dus nog genoeg te leren. Door binnen de oude sovjets te blijven heb wat makkelijker donor materiaal en blijven de kosten laag.
Goed gedaan! Meer gekke dingen tegengekomen behalve vuil, oude olie en mogelijk luie veer?
Daarvoor zit die niet meer vers in m’n geheugen helaas behalve de euforie dat ik de beat error op 0 kreeg. Ik heb wel de intentie om verslagen te maken van een service, maar ben al halverwege met in elkaar zetten voordat ik denk aan foto’s maken.
Deze wilde ik vandaag weer eens dragen. Maar in de haast weer gewoon de Vostok SE om de pols gedaan. Die lag nog klaar.
Nog één nachtje slapen Jan… dan is het weer VV!
Ik heb de Scubadude ook al om…
Ochtendmens pur sang hé
Daar kan ik niet tegenop!
Pas maar op, met al die horloges op z’n kop. Onlangs een paar stamgasten voor geschorst
Mooie set!
(Even de foto draaien inderdaad. Tablet draaien helpt niet. )
Kirovski toch
Ja bijgenaamd, “Crab”. Heel toepasselijk zou ik zeggen.
Staat mij bij dat @BG1 ook een hele mooie heeft of had.
(Net even gelezen dat Kirovskie een van de merken van Poljot was.)