Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Spetter van een horloge bas :ok_hand:erg mooi

1 like

Slava hexagon voor vandaag.

12 likes

Eens, dus ook nog een keer in de herhaling:

Het keurige Zimmetje :grin:

14 likes

Mooie Zim dresser! Alleen die NATO band vind ik persoonlijk niet passen en afbreuk doen aan het horloge…

2 likes

Weer eens de Poljot uit de kist meegenomen!
Een van mijn betere aankopen van het afgelopen jaar :smiley:

14 likes

Vostok Europe Maxim Gorky vandaag:

Deze heeft nog een Vostok binnenwerk. De rode, witte en zwarte schijf die zichtbaar is door de gaten in de wijzerplaat is bevestigd op de rotor en draait dus rond bij het dragen

10 likes

Tja, je kunt er met een lederen band een sjiek klassiek horloge van maken, maar ik vind deze combinatie van kleuren en NATO en goud wel lekker dandy staan. Is daarom waarschijnlijk een van de weinige horloges waar ik leuke reacties op krijg. De rest valt kennelijk duidelijk minder op.
En deze Zimmetjes zijn zo licht, dat ze heerlijk dragen op NATO.
Vandaar! :grin:

1 like

Na een jaar met NATO experimenteren ben ik erachter gekomen dat ze alleen fijn dragen met lichte en liefst wat dunnere horloges. Anders gaat het horloge al gauw op je pols zwabberen.

Maar persoonlijk vind ik een dresser alleen mooi op leer en het is, zeker voor een Rus, een mooie dresser.

Wat me alleen vaak opvalt bij veel Russische dressers is dat de wijzer lengtes nogal vreemd zijn, meestal te kort…

Maar: echt een heel leuke Zim dresser!

1 like

Hupsakee, weer een Rus om de pols, tank van een horloge!

15 likes

Ooit nog eens de wijzers en bezel opnieuw inkleuren.

11 likes

En die rode ster vooral! :innocent::smiley:

1 like

Kijk @fdpg1963, zo fleuren we een saai kantoor weer een beetje op :yum:

12 likes

:+1::blush:

1 like

Minder duikers he. :thinking:

Zit wat in. :blush:

11 likes

Ik heb ook al vaak zitten kijken naar die 24u Raketas. Ze zijn niet zo makkelijk te vinden met dial en bezel beiden in cyrillisch. Wel mooi. :thinking:

3 likes

Ai, zeker! Wel een lekker zoet kleurtje! :grin:

1 like

Ben een beetje op de dresser toer de laatste weken. Draagt best lekker…

1 like

Nee ga de wijzers proberen te matchen met de sterkleur.

1 like

Klopt. Net weer even gekeken bij Julian. Die (ex) van mij kwam daar ook vandaan. In ca 2013 voor 50 euro. :roll_eyes:

Voor de liefhebber nu in het blauwe deel:

:nerd_face:

9 likes