Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Ook geen zin om de datum te verzetten :grin:

2023-02-17_01-15-34 by G C, on Flickr

15 likes

Boctok vrijdag is altijd weer genieten met de wetenschap dat het vanavond weekend is. Geluk mensen.

16 likes

Fijne boctok friday allemaal

13 likes

Mooie kleur Johan!

2 likes

Hvf allemaal :grin: en ook hier geen zin om de russische roulette te starten voor de datumwissel :rofl:

12 likes

Nog even van genieten zolang als ik m nog heb :slight_smile:

16 likes

Ben erg blij met de kleur van de dial jan.
De Big dot met zilveren dial …heb jij die nog?..zie hem al een tijd niet meer

1 like

Goeie deal geweest Johan , je draagt het horloge vaak en ziet er nog keurig uit .

1 like

Shturmanskie vandaag!

14 likes

De ‘U-Boat’ Chronodirskie voor Vostok Vrijdag.

14 likes

Ook hier vandaag:

:slightly_smiling_face:

13 likes

Bedoel je deze Johan? Heb ik nog en gaat niet weg. :grin:

Of deze? Helaas niet meer in de collectie. Ik heb kasten geswapt zodat mijn zeer geliefde zwarte een perfecte kast met pushers kreeg. De dial is wel fantastisch! :blush:

Maar ik denk dat je een horloge van iemand anders bedoeld?

11 likes

Vandaag doe ik ook weer eens mee.

13 likes

Ben er zuinig op bert .
Ik heb 7 Russische horloges en deze draag ik het vaakst,vind de Dude iets extra,s hebben, de verkleurde dial erg mooi,de bezel die hoort er gewoon bij,vind het fantastisch staan,ondanks dat het niet erbij hoort.
En een automaat…ook wel erg fijn.
Een van mijn beste aankopen ooit geweest.

3 likes

Ik zag een foto van een jaar of 4 5 geleden op deze forum waarbij je drie Big dots op 1 foto had staan .
…zal het proberen op te zoeken.
Kan me ook vergissen .
…die mooie bruine dial ziet er zilver genoeg uit in de zon jan :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Ps mooie bruine bijpassende horlogeband :ok_hand:

2 likes

Op de valreep: Vostok vrijdag.

15 likes

Ha ha. Ja dat is het facinerende met dit soort dials Johan.
Heb me laten vertellen dat het oorspronkelijk blauwe zijn geweest, die in de zon verkleurd zijn.

Afhankelijk van het licht hebben ze een grijze,…

…of bruine tint. :blush:

Dat doet de jouwe ook denk ik.

3 bigdots? Nee nooit een gehad.

Dit zijn exen, en nog 2 keer zo’n fraaie 119 zoals Petra heeft. Ook weer weg.

Even terug gekeken, Bert had ook een mooie big dot. Weet nu wat er mee bedoeld wordt. :blush:

10 likes

Drie weken geleden een Horia tool en een band uitdrijver besteld via MP. Iets wat ik normaal gesproken altijd met enige reserves doe omdat ik vaak van MP niet al te succesvolle verhalen hoor. Maar dit was een mooie, in mijn ogen, realistische deal. Alles stond op groen, rekening klopte, goede recensies dus de knoop doorgehakt. Kreeg een reactie dat ik een seintje kreeg als het op de post zou gaan. Bleef een week stil. Kreeg het al een beetje benauwd. Even berichtje sturen, waar het blijft. Reactie was, maar je geen zorgen we hebben het druk. Ooo, een bedrijf? Dan zit het wel goed(?). Even een check op naam, plaats in het KVK. Geen match, dus wederom best wat stress. Week daarop flink wat communicatie maar geen overtuigende antwoorden. Maar ondanks dat, de koper reageerde nog. Pffff. Na nog een week wachten maar weer in de pen geklommen en gezegd dat ik het geld teruggestort wilde. Reactie daarop was een T&T van de post. Gelukkig, meer wel met de aanvulling dat het niet bij de post is afgeleverd. Ook hier gingen weer een paar dagen overheen en wederom maar weer een boze bericht verstuurd. Na een paar dagen van radio stilte eindelijk het bericht dat het pakket bij de post is afgeleverd. Eind goed al goed, gisteren het pakje aangekomen met de bestelde artikelen met als extra een eetbaar presentje en een briefje “sorry”. Heb mijn lesje wel weer geleerd, laatste keer dat ik iets van MP koop. Terug naar de geniet momenten.

15 likes

9 likes

Laten we hopen dat we het nog mogen meemaken dat we weer op een fatsoenlijke manier deze markten mogen afstruinen.
Kijk het hele filmpje even uit, aan het einde wel een hele mooie Boctok.

7 likes