Zeker. Moet binnenkort wat opruimen. Heb het voornemen om per type uurwerk maar 1 horloge aan te houden. In dit geval moet het een goede concurrent zijn om deze uit de deur te laten gaan.
Dit was het antwoord op mijn vraag naar de kosten van een beursstand.
De kosten van een stand hangen af van de plaats (muurstand/halstand) en de gekozen opties, stroom, hoekstand, aantal tickets ect.
Standprijzen zijn er vanaf 51 euro ex btw.
Laatste dus een vanaf prijs. Stoom en hoekstand niet noodzakelijk. Blijft dus het aantal toegangskaarten over bovenop de €51,00. Valt mij alles mee.
Wow dat is een beauty geworden - met een ‘piloten’-bezel.
Vostok Watches heeft bijna dezelfde in de 170 kast met een gladde bezel.
Slimme zet Tony !
Not me deze keer, maar wellicht de laatste van het jaar interesse!
Wel even kijken naar een goed systeem om horloges vast te leggen/vitrine want het jat-risico is zeker aanwezig.
Voor mij nu ook kort dag. Ook nog geen zin om achter een standje te hangen.
Ook voor @Bram27 komt het niet uit Bas.
We verschuiven het wel. Kunnen we ondertussen nadenken over vitrine e.d. Ik ga deze Rikketik bezoeken om het een keer mee te maken.
liever aan de toog? begrijp ik volledig-)
Geen kroegtijger en algebijna onthouder.
Rikketik ben ik een keer geweest , leuk om eens mee te maken , Er zijn ook stands met horloge banden .
Klopt! Ik heb een aantal jaren met iemand een tafel gedeeld op een “zuster” beurs. Modelspoor in dezelfde hallen. Altijd handig dat je met 2 of 3 personen bent, want dan blijft er altijd iemand achter de tafel. Er is mij een keer een artikel gejat. Knap vervelend! Verder is standhouder meestal een leuke ervaring. Vooral door de verhalen van mensen. Gaat je meevallen Tony @Zuid.
Jouwe is ook mooi, vooral de sunburst…
Wanneer er een tafel zou komen met wat topic genoten, kom ik ook kijken en haal koffie voor jullie.
Haha, een complete support groep.
Dat gifgroene is wel een eye catcher hoor.
Heb ook even getwijfeld tussen de zwarte en groene maar ik wilde toch liever iets rustigs.