Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Denk het niet, nette amplitude, beat error .3ms en op de verschillende posities tussen de -26s en -7s met een redelijk strakke lijn op de timegrapher. Als je ook ziet hoe netjes het uurwerk er uit ziet…

nooit mee gereden :rofl:

2 likes

Nog even in het naslag boek gekeken. Deze komt er dicht bij.

3 likes

Geen hagedis?

1 like

Niet gechecked maar is aan alle kanten aan het scheuren en is een fixed lug bandje :crazy_face:
Wie is er thuis in cyrillisch? Want ik kan niet ontcijferen wat op het achterdeksel staat

Klopt, behalve de inscriptie, de bezel en de kastkleur. Zal mogelijk officiershorloge zijn geweest dan?

1 like

Wodaniepranitsaem; waterdicht

3 likes

Dank :+1:

1 like

Klopt. Mogelijk. :blush:
Best een zeldzaam horloge in ieder geval! Zeker in deze staat.

1 like

Ontbreekt daar nu effectief een schroef of zie ik spoken? :thinking:

3 likes

En dan heb ik ook deze vandaag binnen gekregen van ons aller @Lexaf :blush: hier ga ik eens lekker aan sleutelen. Iemand toevallig een veer over voor de bezel? Die ontbreekt iig. Verder moet op de operatietafel blijken wat er loos is :thinking:

10 likes

Ik denk dat je spoken ziet Lennert :ghost: Al ik het goed zag in vergelijking met ander 2414s klopt dit, maar uiteraard kan ik het fout hebben

Hier zou ik toch een schroef verwachten :sweat_smile:

7 likes

Klopt helemaal :scream: gewoon over het hoofd gezien :rofl: Tja, als dat het ergste is…

1 like

Slava met bijzonder design voor vandaag.

14 likes

@ scudo
Wow wat een mega grote cijfers!
Een blinde heeft er nog steeds niets aan, maar voor een slechtziende kan ie nog wel even denk ik. Leuk ontwerp. Leuk ook met die cyrillische dag schijf. Zit in deze Slava dat mooi uurwerkje met de dubbele veerton? Die dingen lopen, als ze technisch in orde zijn, fantastisch en zijn super degelijk.

2 likes

Heb die in een zwarte plaat met witte letters variant die ik altijd nog moet omzetten. Prachtig!

1 like

Inderdaad het uurwerkje met de twee veertonnen.

Die variant heb ik ook.

11 likes

Ohhh die vind ik nog veel mooier!

2 likes

Op die foto zie ik idd de schroef van het tonrad ontbreken!!!