Fijne Vostok vrijdag!
Hebben jullie ervaring met het bestellen van een horloge rechtstreeks bij Sturmanskie via hun website. Of is dat momenteel niet handig.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ja best wel Eddie.
Haken de wijzers? Of toeval?
Nee, toeval.
Einde gangreserve.
Toen ik haar oppakte om op te ruimen begon ze vrijwel meteen weer te lopen.
Ik vond het moment leuk genoeg voor een foto.
Even vragen wat jullie mening is over deze Komandirskie: vinden jullie het een duiker of een Flieger. Een duiker heeft een draaibare bezel zoals deze en een Flieger heeft een pijl (driehoek) op 12 uur met 2 punten aan weerszijde. Wat mij betreft is het dus zowel een flieger als een duiker. Mede omdat het 200m WR is.
Een vliegerduiker, gebruikt door marine piloten voor tijdens het ditchen in de zee
Heel bijzonder!
Als hij datum had gehad zou je denken dan loopt hij even wat zwaarder bij de wisseling om 12 uur snachts, en stopt hij precies daar bij weinig gang reserve.
100% Duiker wat mij betreft. Lekker rood!
Poljot24 zegt over dit horloge, het is een horloge voor een commandant. Het commandanten teken staat bij de 9.
Kun je dus alle kanten mee op. Vliegen of duiken.
In dit geval neig ik naar de duik versie.
Middag!
Ik ben sinds vandaag trotse bezitter van een Amphibia, moet nog even een knappe foto maken maar zal die dan zeker erop zetten.
Heb wel een vraagje, zou graag de pakkingen vervangen. Heeft iemand toevallig nog een setje ter overname?
Alvast bedankt.
Hoe heet die leverancier in Duitsland van onderdelen en horloges ( poljot enz) ook alweer?
edit:poljot24!?