Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Of voor twee nutsen en een bounty uit De Oost @rd11!
€ 3,55 48% Off | 16mm 18mm 20mm 22mm Solid color Perlon Woven Nylon watchbands bracelet fabric Woven Watch Strap Band Buckle belt black blue

1 like

bedankt voor de site ik ga er op zoeken

1 like

Een Lorton Richard. Zwitsers. Heb het merk ooit eens opgezocht sinds ik bij HF zit. Simpel, onverwoestbaar en onderhouden door de dorps juwelier zo’n dikke 50 jaar. Daarna ging hij Lorus dragen, de moderne versie van ‘simpel en gewoon doen’. :grin:

3 likes

Ja die was er zeker ook! Heb 'm helaas niet gesproken alleen.

1 like

Ooit…een Strela😁

Zijn mooi

1 like

Verveelde me vanavond

Ben maar begonnen met foto’s te maken voor de verzekering​:joy::grin:. Of zal ik maar een kluis nemen… Zonder gein, op zich wel handig als ik wat gedocumenteerd heb. Ik denk dat ik met mijn gewone uitgebreide inboedelverzekering al een heel eind kom…

16 likes

Is te zien! :grin:

Wel een zeer toffe collectie! :wink:

2 likes

Vind ik ook. Lijkt me leuk om in die kamer te zitten en om je heen te kijken.

Blijft een indrukwekkende verzameling Bill!
Mag je zeker trots op zijn, denk niet dat er in Nederland mensen zijn met een vergelijkbare collectie Russen.

4 likes

Bill heeft zich in ieder geval toegelegd op de bijzondere uitvoeringen. Onvoorstelbaar wat er aan ‘plaatjes’ horloges is uitgebracht. Dat moet gewoon in de Russische cultuur zitten. Heel leerzaam en kleurrijk. Eigelijk wel wat interessanter dan weer een scuba, sniper of Sthurmanskie. :blush:

4 likes

Plaatje bij het praatje.

Bijzonder dat ze soms toch ook iets typisch Amerikaans gebruikten voor reclame. Was toch ook populair blijkbaar.

Desert Shield in de desert. (strand bij Bergen aan zee :wink:)

11 likes

Gister UV Lamp erop gezet en toen na 10 min uitgezet. Ik hoef geen sterrenhemel op de camping. Krijg het nooit echt goed op de foto. Je ziet dan echt maar 10-15 horloges van de 139 in die kast

3 likes

Mooie collectie :+1:

2 likes

Kom je gewoon gezellig langs met nog een paar liefhebbers. Lunch wordt soep met broodjes

6 likes

Een dagje mijn 1981’er OKEAH om!

13 likes

Lijkt me leuk. Ergens de komende maanden?

2 likes

De avond in.

17 likes

Mooie Russische dresser

2 likes

Blijft een bijzondere chronograaf!

2 likes