Makkelijk, mooie Vostok! Smaakvolle combinatie met deze NATO.
Hoewel nog maar net ingewijd vind ik ze uiterst verslavend. Heb er speciaal een bosje veelkleurige nato’s van CNC voor laten aanrukken.
Deze kast vond ik ook altijd lekker stoer. Maar zou niet zo comfortabel zitten door de lange lug afstand en rechte lugs. Dus nooit geprobeerd.
Leuke Amphibia, en veel plezier er mee!
Hangt van de band af. Als je een FKM erop zet die al “voorgebogen” is dan zit ie goed. Op staal en op NATO vind ik 'm minder comfortabel.
Ik moet mijn Radioroom (zelfde kast) nog eens opruimen voor een knutselaar/modder maar het komt er niet van.
Geloof ik graag. Mijn 420s met rubber band zitten ‘super’ comfortabel t.o.v. redelijk comfortabel op staal of standaard comfortabel met een sugge lederen band.
Die rechte lugs hadden idd wel iets voorgebogen mogen zijn.
Het is dat ik geen kleine polsjes heb anders zou eea wel wat gaan uitsteken. Desondanks voelt hij wel relatief plat cq gestroomlijnd. Mijn Precista PRS-18Q is gevoelsmatig veel bonkiger hoewel minstens 2mm platter.
Dat meende ik ook te zien. Ik heb vrij slanke polsen, dat helpt ook niet mee.
De mijne stond op de 30e, dat was nog wel te doen. Verder dan dat van de 2 vandaan was ik er niet aan begonnen
Flop je de radio room toch gewoon in een andere kast. Wordt het weer een perfect draagbare radio room.
Laat maar weten, bouw hem zo voor je om.
Een mooie radioroom, staat prima!
Klemming op het asje onvoldoende?
(Zit dus wat los in gewoon Nederlands. )
Vermoedelijk is het zoiets. Maar even over denken of ik het laat maken…
Ik zou het goed willen hebben als hij van mij was.
Ik ben benieuwd trouwens hoe het met mijn Sturmanskie is met de gebroken of losse veer.
Die is alweer een paar weken bij de horlogemaker van Julian.
Maar goed dat duurt wel even, ik ben niet de enige klant.
Even flink zijn jonge, je bent zo weer de oude.

Yes … ik begrijp je , maar ik draag ‘m niet echt veel, en heb ook geen zin om er veel geld aan uit te geven.
Loopt nu al trouwens twee uur zonder te haperen
Ik kijk het nog even aan