Hij had netjes gift erop gezet
Ja, been there! Soms kun je pech hebben. Het is een systeem met niet heel veel ‘gevoel’/feedback - hoe je het wilt noemen - dus het gaat wel eens mis. Jammer dat het best een werkje is om het weer goed te bouwen.
Подарок , ik zie het, keurig.
Toch leuke horloges. Mooie wijzerplaten en de kasten zijn nog netjes verchroomd.
Die van mij had echt slijt randen waar het messing doorheen kwam.
Mooi setje Bill
Dat is wel een mooie verrassing Bill. Vooral die perpetual, zijn wel lastige Raketa’s voor service. Als niet je secuur werkt wordt het een grote teleurstelling.
Je hebt m’n adres
Zie je niet zo vaak voorbijkomen.
Hier het gouden zusje. Krijgt niet zoveel draagtijd wat eigenlijk wel zonde is. Ziet er bijzonder schattig uit en loopt als een tiet.
Heej! Die ken ik! Heb je 'm toch zelf gehouden? Staat wel goed trouwens, die gladde bezel.
Sturmanskie 3133. Gave kast, geheel origineel met sturmanskie onderdeksel en originele dial (die nogal eens voorzien is van een after market variant). Wijzers zijn nieuw, maar wel zoals het hoort bij dit model.
Stuur gerust een PM bij interesse.
Mooi horloge Hans! Ze worden zeldzaam in die staat.
Grappig. Bij de laatste 3 radioroom’s ook 3 verschillende wijzer sets! Blijft interessant die Vostoks!
Van 2 hiervan weet ik uit eigen hand dat het mod’s zijn.
En dat was niet de 3e?
Hmmm? De mijne ook niet, originele Meranom SE handset. Ik heb het spulletje alleen in een andere kast gezet, origineel zat het in een 420 volgens mij.
Blijft over 1 niet orginele wijzerset.
Ik zie inmiddels weer een wijzer variant. En bij Meranom nog wat kleur varianten van de wijzerplaat.
Toch wel! Uit losse onderdelen samengesteld (ben er best een beetje trots op).
Mooie slanke wijzers. Worden vaak als Komandirskie wijzers verkocht meen ik.
(De standaard uurwijzer van de Amphibia heeft een best wel zware pijlpunt. Daar zal wel een zichtbaarheid gedachte achter kunnen zitten vanwege de duikers functie.
Even wat bespiegelingen op deze warme middag.
)