Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Mooi gevarieerd gezelschap! Een erbij helpt niet! In mijn geval vulde ik een doos van 10. Ik dacht mooi, gelijk een steun om te stoppen. Krijg ik op mijn verjaardag een doos voor 10 erbij! :grin:

1 like

Ik heb nog een box met twaalf compartimenten waarvan net meer dan de helft bezet is, maar het leek me leuk om de Russen zo in een eigen doosje bij elkaar te hebben :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Loop vandaag op de floh und nassmarkt in Wenen. (De hele dag, o.a, langs zeer luxe juweliers gewandeld met Rolex en Omega). Dus allert op horloges natuurlijk. Zie ik een vostok als bovenstaand, met beschimmeld bandje zonder bezel. Maar in opmerkelijke mooie staat verder. "Orginal aus dem Kaukasus " roept de verkoper als ik hem oppak. Hij loopt ook netjes. Ik zeg hoeveel? Zegt hij 120 euro. Ik zeg, dass wird nichts, aber dass Uhr sieht weiterhin guth auss. Ik dacht te beginnen met 20. Loop weg, roept hij nog 118? :grin:
( toch was hij weg erg leuk. :thinking:) :wink:

13 likes

Weet uit ervaring dat gemixed met zwitsers goed gaat, maar inmiddels ook zo gedaan. Presenteert mooier. :blush::+1:

3 likes

Hij moet toch wat meer prijs research doen.

4 likes

Ik dacht als ik toch in de raketten bezig ben

12 likes

Jij spreekt een aardig woordje Duits Jan! :grin: Wat een oplichter, wist niet met welke Vostok expert hij te maken had :wink:

2 likes

En dan had er volgens mij ook nog deze bezel op moeten zitten.
Tenminste op mijn Vostok zit deze en is volgens mij origineel.

Het beeld staat in Volgograd en heet " het moederland roept".
Het is een gigantisch beeld.

19 likes

Je hebt maar één koper nodig hé.

2 likes

Deze net om de pols gedaan.

12 likes

Ik heb deze al sinds Vostok vrijdag om de pols maar had geen tijd om hem toen te posten. Dus bij deze een verlate Vostok vrijdag foto :innocent:

18 likes

O wauw, dat is een geweldig ding

Komt uit hongarije
Hier wat achtergrond info

Nog steeds de Slava tank uit nieuwsgierigheid of de automaat ook echt werkt.

13 likes

Goed dat ik hem toch niet gekocht heb, bijvoorbeeld voor 75 euro, na 3 keer weglopen. Ik dacht nog, wel een leuk souvenir en een standaard bezel heb ik wel liggen. :grin:

Tof dst je dat toegeeft.

Voor iemand die Breitlings en Rolexen heeft (gehad).

Dat ik mijn sturmanskie heb verkocht spijt me soms toch nog.

2 likes

:hushed:

Ja. De blauwe sunburst versie.

Ooit komt er wel terug een grijs-groene denk ik.

11 likes

Komt goed Bart! :+1:
(Zo heb soms nog even spijt van mijn verkochte reisseu Okeah, model zoals @anon53002072EV toonde. En een 3133 strela) :blush:

2 likes

17 likes