Idd in geen 700 jaar Jan
Zeker een flinke prijs, maar zo beschikbaar zijn ze niet. Ik heb er eentje voor de helft gevonden in Rusland.
En gekocht?
350 wordt wat realistischer voor een mooie uitvoering, op basis van een kleine oplage van een Vostok. Je moet het ook een beetje in verhouding zien. (Ik zou dat bijv. voor een 1967 reisseu, eerste uitvoering, wel over hebben.)
Of 700 voor een mooie zeldzame chrono, zoals een Okeah of Sturmanskie 31659 hacking.
Maar er zijn vast wel andere voorbeelden.
Dat dan weer niet
Er is ook nog zoiets als persoonlijke smaak.
Geen barst in het plexi, is reflectie van de halogeenspots.
Geen zorgen Gerritjan. Er is hier iemand die legt hem op het beton en rijdt er met een SUV overheen. Geen krasje!
Weer wat geleerd. Heb ook een vergelijkbare.
Inderdaad SUV-proof volgens het bejende YouTube filmpje. Klopt dat ik de bezel heb vervangen door een skx-bezel van Meranom (toen daar kopen nog kon).
Beleef veel plezier aan mijn drie Russen; veel voor weinig.
Ik denk dat die bezel weer hoort bij die speciale kastvorm. Zoals die van @Scudo. De zelfde dial zie je ook wel in een standaard Amphibia 420 kast. En dan met standaard Amphibia bezel. Maar zeker weten doe ik het njet.
Wow, één van mijn favoriete Vostoks! Echt een super tof GMT horloge…
Leuk. Ik ook.
Foto’s zijn heel mooi zo Mark! Verschil is te zien.
Op een sharkbandje. Had ik bij Ali gekocht. Bleek dat je de grootte niet kon aanpassen. Een voor een een hele serie schakeltjes eruit geknipt en nu past hij. Je wordt vanzelf handig door deze hobby.
Staat leuk! En nu heb je een botte kniptang?