Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VIII

Leuke uitvoering. Draagt de 710 een beetje comfortabel?

1 like

Radio room :blush:

2 likes

En een fraaie Okeah! :blush:

1 like

De 710 is een van mijn favoriete kastmodellen (samen met de 119 en 960) vanwege oa

• 22mm aanzet, betere verhouding voor de banden
  • relatief ranke kast met mooie lijnen
  • niet te klein, met 42mm perfect voor mijn pols
  • door de korte lug2lug ook geschikt voor wat kleinere polsen

12 likes

Bedankt voor de uitvoerige reactie, dit is wel een fijne kast zo te zien. Ook een betere verhouding tussen kast en band breedte. 22mm past goed bij Vostok duikers.

Zeer geslaagd, zeker met die koper/messing kleurige bezel. Mooi contrast!

Zeker mooi.

1 like

Prachtige horloges Richard :ok_hand:

1 like

Mee eens, heerlijke kast om de pols.

9 likes

Maar komt het wel aan als je bestelt?

1 like

Misschien heeft iemand hier een recente ervaring?

1 like

Geen idee, ik heb ook niet besteld. De drang naar nieuwe Vostoks is een beetje weg denk ik.

1 like

Ik heb met de afgelopen juli besteld ging gelijk retour , ik zou het niet aandurven PayPal was coulant om het aan het aan koop bedrag terug te boeken wat ik er uit begreep mag je geen goederen invoeren uit Rusland in de EU

1 like

Daar was ik al bang voor. Mocht ik in de verleiding komen, dan maar via Poljot24.

2 likes

Die komt ook uit Moskou volgens mijn , ik heb er wel een goede ervaring mee uit het verleden

Poljot24 is gevestigd in Duitsland.

1 like

Oké het zat altijd in een Russische enveloppe

Vostok-Watches24. mijn fout ik ben met deze verkoper in verwarring. die jij bedoelt is idd Duits

1 like

Helemaal eens! Grappig :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Op Vostok-Watches24 na (Moskou maar heeft innige banden met Duitsland) zou ik nu even geen gok nemen bestellingen meer uit Rusland te laten komen. Grote kans dat he5 een teleurstelling wordt. Niet dat ik goedbedoelde Russen geen inkomen gun maar de sanctie situatie is er nu eenmaal naar. Heb nog net op tijd een Meranom bestelling van een jaar geleden in Novosibirsk bij vrienden laten afleveren. Ligt het in ieder geval veilig. Wanneer het komt of dat ik het kan gaan halen,…. я не знаю.

1 like