Voorlopig is het een handopwinder
Lijkt er wel op.
Kwaliteit is onder de maat ja maar ze blijven leuk. Al ga ik het wel bij deze 4 houden in mijn verzameling.
Voorlopig is het een handopwinder
Lijkt er wel op.
Kwaliteit is onder de maat ja maar ze blijven leuk. Al ga ik het wel bij deze 4 houden in mijn verzameling.
Verstandig, kunnen er maar 4 een probleem hebben.
Maar ze blijven leuk inderdaad, ik wil ze niet missen. Doe ze veel vaker en makkelijker om dan mijn Omega’s.
Vanwege mijn werk (regelmatig op een radiologisch lab) draag ik Vostoks, Casio’s enz. maar ik draag het liefst mijn dressers als de FC Classic of de DWW Oostpoort en nog liever erfstukken maar die zijn in veel situaties toch wat kwetsbaarder.
Dat is in feite ook waarom ik de Omega’s minder snel om doe.
Ze zijn ook fijn draagbare horloges. Maar veel duurder. Zeker ook in onderhoud. En moeilijker te vervangen. Dus alleen bij speciale gelegenheden.
“En dat van de problemen met Vostoks was met een knipoog.”
Ik heb er al veel gehad en nu nog 7. Nauwelijks grote problemen gehad.
Zeker voor die prijs hele leuke en knappe horloges.
Met als enige kanttekening dat de kwaliteits controle bij de nieuwere wat minder werd.
Mooie set Desert Shield Jos! Met de klassieke bezel met pip.
Hier nog steeds om de pols. Nieuwe bandje draagt prima!
Ja, hij rouleert lekker mee. Ik krijg ook op dit horloge de meeste reacties van alle horloges die ik heb. Ik ben echt blij dat ik deze van je overgenomen heb.
Laat maar weten hoor. Heb van die automaat onderdelen nog genoeg liggen. Wil ze ook wel opsturen als je het zelf wilt doen. PB maar.
Het leren bandje vond de 5 minuten in de wasmachine niet leuk, maar het horloge zelf kon het geen moer schelen. Het ding had dood moeten zijn, maar we zijn nu een paar maanden verder en nog steeds is er maar één conclusie mogelijk: Vostok liegt over wat een Komandirskie aankan. En dat is niet de eerste keer.
лжецы!
Een scuba liep dus wel 5 minuten voor per uur.
Ik dacht dus magnetisme.
Ik had ook nog een antieke demagtiseerder nog uit mijn jeugd hobby met bandrecorders.
Zonder veel verwachting, verleden week, achter langs de vostok heen en weer bewogen.
En het horloge weer in de kist gedaan.
Gisteren simultaan opgewonden en om de polsen.
Na een uur.
En nu na ca 18 uur, nog steeds echt exact gelijk!
Nooit verwacht.
De tijd nu.
(Ik had er gisteren ook 2 in de kist opgewonden en mee gelijk gezet.)
Briljante actie!
Deze is wel een beetje aangepast, niet? Andere case, brushed, andere bezel?
Ziet er wel goed uit.
Klopt inderdaad. Wijzerplaat komt uit een ander model. Voor de rest ook losse onderdelen.
Geweldig dat dit werkt! De meeste demagnetiseerders zijn veel grover dan voor bandrecorder koppen.
Goede oude tijd, ik had ook zo’n apparaat (bij elkaar gespaard met komkommers plukken in de kassen in de vakantie, zo ging dat vroeger).
Deze om precies te zijn:
Mooi ding! De mijne lag vlak. Met deksel en handvat. Ook Philips,…natuurlijk.
Van de MTS stage periode bij een aannemer dacht ik. Er was niet veel geld vroeger.
De demagtiseerder uit de 70/80 er jaren. Een echte Inter-Power uit Taiwan!
Ik heb een tijdje geleden een Elma gekocht, een oude, op ebay. Werkt super, veel en veel beter dan die blauwe blokken. Dus als ik aan een horloge werk wordt altijd alles standaard gedemagnetiseerd.
Verstandig.