Je ziet bij de foto van jouw ruiter als je inzoemt veel pixels. Weet niet wat het verschil is met de mijne. jouw foto heeft meer kleur.
Alle horloges en klokken staan weer goed!
Klaar is Kees!
Ik ga weer, met een gerust hart, verder slapen.
Ik werk met het 6 maanden principe.
Over 6 maanden staan ze weer goed
Ik wel Bill.
Foto van een foto en bij slecht licht. Dus ook nog even wat verbeterd. Dan krijg je dat.
Kon me niet voorstellen dat je erin was getrapt
Iets anders vandaag met wat geschiedenis. Echt oud half quartz/elektrisch horloge. (Wit-Rusland, Luch) Mechanisch en ook elektrisch. En een vintage kristalglas en messing klok van Majak, jaren 70
https://oldserdobsk.ru/1000/046/1046100.html
heren en dames vergeet niet u horloge terug te draaien, ik ben nog op de achtergrond dus ik volg wel
rijden kunnen ze ,net als de Hongaren, op de poesta ,het is het zelfde in principe
jan deze is nieuwe voor jou toch
Hee Richard!
Welkom terug man!
Ja ik heb “old lady” vanmorgen op de juiste tijd geattendeerd. En ze ging braaf een uur terug.
Ja die “cavalerie” 1 of 2 jaar geleden gekocht Richard.
Heb jij nog wat russische horloges?
ja cavalerie horloge mooi idd
ik heb er zat alleen niet veel meer mee gedaan ik heb er veel in de verzameling moest veel naar het ziekenhuis, niet voor Esther ,voor mijn zelf ,ik zal foto’ s plaatsen aanstaande week
Laat ze maar komen Richard. En hopelijk gaat het goed met je.
Hoi Bill, ja, lijkt zelfs goedkoper dan de prijzen van de fabriekswinkel in Chistopol. Daar wilde ik vorig jaar iets bestellen, maar in de betaalstap van het bestelproces kreeg ik dit te zien (ik heb m’n kaartgegevens even weggetyppexed):
Het is een bericht van SBERbank, waar de fabriek een bankrekening heeft. Er staat ongeveer dat mijn bank de creditcard heeft geblokkeerd voor overboekingen naar Russische banken zoals SBER. Ik ben bang dat je bij GoldMoscow ook ziets te zien krijgt, als je daar iets probeert te bestellen. Ik had contact met Artjom Staroverov, die toen de fabriekswinkel runde (hij is nu commercieel directeur) en hij zei, dat de fabriek geen andere betaalmiddelen wil organiseren dan die ene bankrekening. Er zit een SBER-filiaal bij hun in het pand, en die regelen alles voor ze. Zaken doen met buitenlandse instanties en creditcard-maatschappijen leverde alleen maar extra transactiekosten op en met die sancties nog eens een hoop extra gezeur. De enige partijen in Rusland die ik ken warbij je kunt bestellen zonder complicaties, zijn Meranom van Dmitry Buyalov en Vostok Watches 24 van Peter Arms. Maar die douwen 25 tot wel 50 % eigen marge bovenop de inkoopsprijzen.
ja daar gaan misbruik van maken, ik heb het een jaar terug mee gemaakt had een origineel USSR bandje besteld het komt de douane niet door u item zal vernietigt worden geld kwijt u mag geen zaken doen met russen dat was het resultaat