Kijk daar, een Vodor Black Sea!
Héél bijzonder, nooit eerder gezien. In twee kleuren gespoten, de reliëf uurmarkers zijn niet schoongefreesd (zoals bij Dirk’s Vodor) en er zijn uur-/minuutmarkers overheen geprint. Draaibare wereldstedenring, denk ik, gezien de tweede kroon.
De meeste Vostok export zwaait nou af naar BRICS-landen en Azië. Op YouTube zie je nauwelijks nieuwe Amphibia en Komandirskie review videos meer uit de US en Europa. Ze komen nu uit India, Aziatische landen en Zuid-Amerika.
Het is net zoals met Russische olie en gas. “Het Westen wil het niet? Okee, voor jullie 10 anderen, verkopen doen we toch wel”.
Wat een mooie vondst. Zeker met die Cyrilische tekst. Blijft altijd een stuk origineler dan de Engelse uitvoering.
Inderdaad Gerhard, de realiteit is dat er inderdaad een nieuwe wereldorde in de maak is.
Neemt niet weg dat ik, ondanks alles, jullie allemaal een fantastisch einde van 2024 toewens. Hopelijk wordt 2025 een jaar waarin we wereldwijd met meer respect, fatsoen en liefde gaan leven.
Zoals gezegd vorige week begonnen mijn werkplek wat ergonomischer te gaan inrichten. Gisteren voltooid en ben er blij mee. Dus laat maar horen als ik wat voor jullie kan betekenen, reparaties en onderhoud is van harte welkom. Luidt het jaar uit met een Big zero, synoniem voor het 24:00uur vanavond. Doe voorzichtig allemaal, tot volgend jaar.
Ziet er prima uit Dirk, met behoorlijk ruimte ook!
Je had mij al uitstekend geholpen dus voorlopig kan ik even vooruit.
Ja laten we hoop houden voor de toekomst en kijk uit met “te korte lontjes”.
Jij ook een fijne jaarwisseling Dirk.
Bliksems, da’s een mooie werkplek, Dirk! Erg praktisch ingericht, en genoeg licht op het werk. Iedereen knettergezellige Jaarwisseling gewenst zonder vuurwerkongelukken! Vanavond draag ik een Multiband G-Shock, dan zie ik 't moment aankomen met atoomprecisie.
всем чудесного и безопасного нового года
Rara, wat is het?
Het is zwart, heeft de kroon op twaalf uur, het geheel is 60 graden gedraaid en ik heb het vandaag van de postbode overhandigd gekregen.
С Новым годом, с новым счастьем!
найкращі побажання.
The best wishes for 2025.
Iedereen hier een fantastisch 2025.
Gelukkig nieuwjaar mensen!
En dat dit meest vriendelijke, behulpzame en gezellige topic weer druk bezocht mag worden!
Orginele kaart Dirk!
Komt in 2025.
Vrij vertaald, “We gaan naar 2025” ?
Soort van ‘alvast’, het aankomende nieuwe jaar. Tot 00:00 wordt «с наступающим (Новым годом)» gebruikt en vanaf 00:00 is het С Новым годом
De allerbeste wensen voor 2025 voor iedereen in dit bijzondere topic!
Mooie werkplek zeg!
En dit wilde ik dus direct vragen toen ik de foto zag
Ik heb nog wel een Vostok die wat liefde kan gebruiken.
Komt een DM binnenkort jouw kant op