Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

Inderdaad. Is niet echt wat, zo’n ‘instant’ smaakje.
Was in vakantie huisje. Wij hebben de Senseo in 2005 ( of zoiets) de deur uitgedaan. Daarna zo’n zelfmaler apparaat en nu al weer jaren terug bij gewone filterkoffie. Prima en simpel. :+1: :+1:

Dat dus Eddie. :grin:

Was alleen tijdens de kerst, toch @Akrid ? :wink:

1 like

Hij zit er nog steeds op maar niet meer gedragen. Ik zal hem zo even verwisselen. Wat voor iets zouden jullie erop leggen? Ik heb eigenlijk alleen maar leren bandjes :slightly_smiling_face:

2 likes

Eigenlijk stond de dikke groen grijze nato ook wel op mijn groen blauwe scuba. :thinking:

Heb je ook een simpele zwarte dan? Staat wat mij betreft overal bij.
En anders, leg ze even naast je horloge.

8 likes

Productie van 700 horloges per dag, waar blijven ze?
Blijft een indrukwekkende docu, ondanks de gedateerde productiemachines en assemblage toch nog zo’n betrouwbaar horloge produceren.
Hopelijk heeft iedereen een fantastisch Boctok vrijdag achter de rug. Voor mij is de vrijdag omgevlogen voordat ik wist dat het überhaupt vrijdag was :stuck_out_tongue: Vandaar deze verlate groet die uiteraard niet minder gemeend is.

12 likes

Da’s geen excuus.
Stalen banden zijn natuurlijk ook gewoon te koop.
Zie die van Jan bv eens . Hier net boven.
Da’s toch meteen véél meer horloge.

3 likes

Of een mesh band. De orginele banden sluiten wel mooier aan op de kast.
De 420 kast heeft als beperking dat de banden met 18 mm vrij smal ogen. Dus een stevige band kan dat wat compenseren.

Bijv met een gevulde lederen band.

8 likes

Staat prachtig op die oude Vostoks.

Het hoeft allemaal niet zo spannend te zijn.
Dit is bv een bandje van zo’n digitaal shittertje van de kringloop wat jaren geleden nieuw maar een paar knaken kostte.
Optisch nog breder ook
Screenshot_20241228-141104_Samsung Internet

9 likes

Klopt Eddie. Hoeft inderdaad niet duur te zijn. Gewoon in de “losse bandjes” doos zoeken.
:grin:

Poljot bandje 18mm, uit een set van 2 op ebay.

Kunst rubber. 18mm met “verbreding”.

Dat “dikkere of bredere” heb je dus ook met zo’n type “imitatie rubberen” band. Maar vaak wordt rubber voor de zomer gekozen.

8 likes

Vandaag de Poljot met wekker functie,niet dat ik het vandaag nodig hebt(de wekker) maar horloge met band staat mooi met een blauwe trui
Fijne zaterdag avond

13 likes

Goedemiddag, weer eens de Strela omgedaan:

15 likes

Prachtig exemplaar Tim :heart_eyes::+1:

1 like

Een 31681, nog niet vaak gezien. :smile:

1 like

Heb er nog 1 (Poljot Journey):

16 likes

:+1: :+1:

Zijn best zeldzaam die 31681 uitvoeringen. Met fraaie 24 uurs subdial!

Zit nog eens die selfie van jou te bekijken Johan. Met die fraaie Poljot.
Weet je dat je best wat van Clint Eastwood hebt. :thinking:
Nooit iemand gezegd?

:wink:

2 likes

Eveneens prachtig :+1:

1 like

“For a few dollars more”. Daar komt de foto bijna terug. Prachtig dramische scene met een belangrijke rol voor een (wekker) melodie horloge.
Geen toeval zeker? :slightly_smiling_face:

Met plaatje voor de sfeer.
:cowboy_hat_face:

7 likes

Vandaag deze aanwinst. Best excentriek. Maar welke russen zijn dat niet? Groot deel van de charme.

13 likes

Mooi exemplaar en zeldzaam! :ok_hand:

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk en veel draagplezier toegewenst :+1:

Gaaf hoor :sunglasses:

1 like