Ja eehhh hallo, ik beaam alleen wat vriend Jordy zelf aanhaalt hé, niet meer.
Zeker, zijn hartstikke leuke horloges voor een hele nette prijs. Die is ie zo kwijt, kan niets anders.
Ja eehhh hallo, ik beaam alleen wat vriend Jordy zelf aanhaalt hé, niet meer.
Zeker, zijn hartstikke leuke horloges voor een hele nette prijs. Die is ie zo kwijt, kan niets anders.
Zeker met al die aandacht hier.
Dat is zeker een lekker wijntje. De Tempranillo druiven kunnen er wat wat.
Vrolijke Vostok Vrijdag iedereen! Beetje terug naar normaal, nieren en lever hebben nu herstel nodig. Komandirskie 02018A vandaag. Het maken van de cijferplaat van dit model is te zien in de video van Viktor Mankash over een fabriekbezoek ЧЧЗ ВОСТОК. Как делают часы Восток Амфибия и Командирские? Экскурсия на производство. (+English sub) .
De bronzen 90807 is het niet geworden aan de kerstdinertafel. Met Nato-bandje eronder is het ding 18,5 mm dik en hij bleef hangen achter mouwrand of was een dikke bult onder de mouw. Horloge-YouTuber Teddy Baldassarre zei ooit in een Amphibia-reviewvideo “if you try to wear it with a suit, you’re certified wild person”. In dit geval klopte het zeker, het zag er niet uit. De Precision was al teruggestuurd en ik heb een paar Kirovskies, maar die hebben een damschijfvorm en zijn ook niet echt dress watches. Mijn Sturmanskie Type 1 zag er bij mijn kleding te gelig uit, die werd het ook niet. Uiteindelijk duurde het me te lang en werd het gewoon een Casiootje. Hoofdzaak zijn het samenzijn en het bijzondere eten. Smartphones blijven ook weg van tafel, dus een horlogegemis is net zogoed te overleven.
Ik vond trouwens nog een indruk van een echte Precision-cijferplaat, in een video van Yuri Lavrentiev uit zijn “Kamni Sovetov” reeks. Die video had ik beter moeten bestuderen voordat ik het ding kocht.
Imo helemaal niet fout!
Sterker nog, ik vind het heel mooi staan!
Helemaal mee eens
Goede morgen mensen.
Die blikken old fashion band, in het ochtend licht. Je eerste koffie. Je krijgt er weer helemaal zin in!
Heerlijk comfortabel!
Senseo? Doe mij maar een lungo van vers gemalen bonen
Prachtige band op een prachtig horloge, maar eelijk gezegd denk ik het mijne over de combinatie.
Toch hopelijk niet bij je thuis.