Fijne Kerstdagen mensen!

(En nee, ik hang de horloges nog niet in de wilgen, volgend jaar. ).
Staat 'm prachtig!
Ja ik vond het ook nog niet mis
Volgens mij mogen horloges van een liefhebber opvallen. Net zoals een opticien een gekke bril mag dragen.
Ik wil graag iedereen hier een mooie kerst toewensen, en dan vrijdag 3e kerst Vostok dag😁
Dat gaat bij mij toch wel wat chiquer worden, ik denk de “panerai” op leer.
Hier een mooi plaatje van dat rusje. Ik vond de blauwe plaat op men telefoon er niet juist doorheen komen
Ja, spelen met het licht helpt dan. Dit is de fraaie “zee” blauw-groene kleur denk ik.
Er zijn ook fel blauwe “sunburst” dials en diep donker blauwe varianten geweest.
Ik heb goede ervaringen met fotograferen bij niet te fel daglicht in de buurt van een raam.
Ja klopt ik heb soms ook de neiging om een tintje groen te zien in die plaat. Maar daar heb je wel mooi daglicht voor nodig om goed in beeld te krijgen. Ik had hem destijds ook de kleur van de plaat gekocht. Persoonlijk vind ik hem mooier dan de andere die in omloop zijn.
Ik heb ooit wat softbox verlichting aangeschaft waarmee ik toch wat mooie plaatjes kan maken. Beetje een amateur opstelling voor weinig centjes maar toch functioneel . Ik ben wel tevreden met wat eruit komt in ieder geval.
In mooi kerstrood natuurlijk.
Счастливого Рождества Дирк!
(Schilderij gaat overigens niet over Kerst. Maar over een traditioneel volksfeest waarop de winter uitgeleide wordt gedaan. Maar vond het een aardig sfeervol plaatje.
)
Voor de liefhebbers…
Went snel hoor. Heel mooie staat zo te zien.
Ik heb ze in het begin ook wel regelmatig gedragen, maar nu tussen de ecodrive en automaten komen ze er niet meer aan te pas. En dat vind ik dan ook weer zonde, dan beter naar iemand die ze wel regelmatig draagt!
Ja in de praktijk draag ik ook de automaten het meest.
Laatste dagen een handwinder, en dan moet ik er echt aan denken even op te winden s’morgens.
En dan is een schroefkroon niet echt handig. Daar moet ik Jordy wél gelijk in geven. Zo voel ik dat tenminste ook.
Eh…Jordy probeert ze te verkopen Eddie.
Maar zonder gekheid, het zijn gewoon verzamelaars horloges voor de liefhebber. En de prijs is keurig zou ik zeggen.