Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

In alle eerlijkheid kan ik het niet geheel vertellen

1 like

Onzin gewoon dragen. Vrouwen dragen tegenwoordig ook 42-44.

2 likes

Hoeveelheid doet er niet toe, ik blijf ook maar bieden op Tradera, al heb je er 500, er komt toch geen eind aan.

1 like

Geen ervaring met tradera. Zal eens snuffelen. Ben toch nog ff thuis.

2 likes

Zo werden ze verkocht, maar staat prima. Is een stoer model.

2 likes

Op vinted ook vaak leuke koopjes. Italianen hebben nog wel eens vostoks. Maar ook een paar hf leden op vinted, ook uit België

2 likes

Voor 2e hands en zeldzame modellen heb ik goede ervaring met ebay. En duurdere oldtimers met garantie en een servicebeurt bij Poljot24.

Ik heb een vraag aan jullie kenners van Russische horloges, is dit een vervalste Vostok?

1 like

Absoluut! maakt mij niets uit, iedereen mag dragen en doen wat ie wil.

Ja dit is een Chinese replica.

3 likes

Vreemd achterdeksel!
Tekst “Komandirskie” staat bij alle foto’s in boek van Juri Levenberg direct onder de tank.
Afwijkend lettertype ook bij cijfers.
Dus ja. Helaas!
O ja, en die kroon zit ook vreemd klein tussen de beschermers.

2 likes

Ik ging het niet zeggen. Want hij is wel mooi op zich.
Of is de vostok bijbel intussen verouderd?

1 like

Oké, hartelijk dank voor de info, ik wist het al van de verkoper die het had aangeboden op Tradera, hij kon de advertentie niet meer verwijderen, maar had toen hij die info had gekregen er wel bijgezet, maar ik heb het toch maar gekocht voor 16 euro.
Vostok komandirski

1 like

Veel keus. Zou alleen kriegel worden van horloges zonder banden. Ik wil ze wel allemaal kinnen dragen. Zelfs de zakhorloges op zijn tijd

2 likes

Is up to date tot 1995 denk ik. Copyright vermelding.
Gedrukt in chiina trouwens! :thinking:
:rofl:

1 like

Ik heb weer een hele lading bandjes gekocht en nu weer wat verzamelboxen bestellen

1 like

Geen ruimte voor leuke vitrine kasten? Ik heb groen licht van de baas…

2 likes

Ik denk dat de kast wel echt is, het uurwerk kan ik niet zien, maar de wijzerplaat lijkt me niet te kloppen en de kroon zéker niet.

Ik ga even een foto voor je maken, ik ben zelf ook wel benieuwd.

Een foto van het uurwerk van de vervalste Vostok, ik vind het uurwerk niet erg aantrekkelijk.

2 likes