Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

Ook de kast is niet echt.

2 likes

Hier een echte Vostok

10 likes

In de woonkamer wel ruimte, maar het lijkt me niet verstandig, in mijn hobbyruimte heb ik op dit moment wat inboedel staan, als dat eruit zou zijn kan daar een mooie vitrinekast komen te staan, dat zou wel heel mooi zijn.

Volgens mij ook niet. Kijk eens naar die scherp gepunte kroonbeschermers.

Zoals het er op de foto uitziet is niet meer, ik heb de horloges zonder banden precies in rechte banen gelegd, dat geeft meer rust, ook de horloges met banden liggen precies in lijn, dat scheelt aanzienlijk, het ziet er veel overzichtelijker uit. Maar ik moet nodig weer een paar boxen bestellen bij Amazon, daar koop ik ze.

Ik heb deze kast opgeknapt, het glas gepolijst.
Ik koop graag vintage horloges om op te knappen, dat is eigenlijk de reden dat ik er zoveel koop, ik ben er heel graag mee bezig.

Timegrapher gelegd en dat ziet er niet slecht uit

8 likes

7 likes

Nou dan kun je bij mij je hart ophalen😁

Vostoks zijn inderdaad heel populair in Italië en Spanje. Een groot deel van mijn verkochte exemplaren is die kant op gegaan.
Dus voor aankopen zou ik zeker ook die kant op kijken.

1 like

Voor de verandering van Vostok naar Pobeda.

14 likes

Vandaag de Raketa,

13 likes

Goed initiatief Richard! Mooie Raketa!

Even wisselen, altijd leuk.

Poljot in mijn geval. Datum gelijk zetten was wat teveel doordraaien. :wink:

15 likes

Ook een hele mooie :heart_eyes:

2 likes

Was wel even zoeken naar bijkleurende trui. :grin:

14 likes

Russische buit van vandaag.
Beide voor €5,00 per stuk :stuck_out_tongue: omdat ze niet lopen.
Komandirski is de mainspring gebroken (heb ik nog nieuw liggen) en de Seconda is gewoon mega vuil. Blij mee.

13 likes

Zeker doen, soms kun je zeer goedkoop aan een horloge komen, er worden regelmatig Russische horloges aangeboden, er wordt wel op geboden, je moet een beetje geluk hebben en wachten met bieden tot het bijna is afgelopen, anders ga je de prijs opdrijven en dat moet je niet doen.

Vandaag gaan weer leuke Russische horloges onder de hamer, b.v. deze Raketa met eeuwige kalender, of deze Raketa met zwarte wijzerplaat, of deze Vostok veiling loopt over een klein uurtje af, sommige van deze Vostoks gaan vandaag en binnenkort onder de hamer.
Op Tradera zijn de Russen ook wel aardig gewild dus je moet een beetje geluk hebben, ga maar lekker rondneuzen en laat maar weten wat je ervan vindt.

3 likes

Hele mooie vondst Dirk! veel plezier ermee.

1 like

Klassieker :rofl: :+1:

1 like

Goed gevonden :+1:

1 like

Raketa Puck, dat klopt toch, hè heren?

12 likes