Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

Prima als je drama wilt maken, maar hou het on-topic en maak Russisch drama. Think Dostojewski. Babel desnoods.

2 likes

Niet om vervelend te doen, maar wat is er eigenlijk met de lume aan de hand?

1 like

Een gewone 3133 kun je hier al nauwelijks slijten. Met de huidige waarde van een Okeah in deze staat zie ik geen kans op verkoop via het blauwe deel. En mocht ik het mis hebben, PM gerust.

Niets. Gewoon origineel. Door het vergrote beeld lijkt het korreliger dan het is. Lume werd bij de oude 3133 met de hand aangebracht.

1 like

Vandaag begonnen met deze,

10 likes

Mooie Raketa!

2 likes

En alweer Vostok vrijdag.
Letten we even op de datum heren?

14 likes

Fijne Vostok vrijdag!

12 likes

Fijne vrijdag vandaag

13 likes

Fijne Vostok Vrijdag!

12 likes

Gewoon 3 weken dezelfde Amphibia blijven dragen. :grin:
(En januari heeft 31 dagen dat scheelt ook. :wink:)

Nog even opstarten hoor.

Mooie vostok vrijdag mensen!

11 likes

Ik heb expres geprobeerd om de secondewijzer over de datum te laten vallen zodat het niet opviel :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Iedereen een mooie Vostok vrijdag,

10 likes

Lekker boeiend… :joy::joy:

3 likes

Het is mij niet opgevallen. En dat meen ik serieus! Ik keek meer naar de smaakvolle combinatie van kast, wijzerplaat en de mooie lederen band. Een mooie verschijning tussen alle duikers.

1 like

En zelf een datumloze dragen he. :wink:

Ja ja. :grin:

Maar hier ook even serieus, ik vond het eerst ook dikke onzin. Gewoon een foto van een vostok.
Maar met echte datum en werkelijk net gefotografeerd maak je de vrijdag foto’s, en bijbehorende groet, wel echter en actueler. En minder snel gebruik je even een oude foto. Ik ben inmiddels om. :+1:

2 likes

Dat is een mooie scuba, Jan :+1:

2 likes

Yes! Halfbakken missie geslaagd.

Dankjewel. Ik heb het horloge overgenomen van @Pixel en er deze band bijgekocht. Het enige jammere aan dit bandje is dat er geen variant met goudkleurige gesp van is.

1 like

Dank je Erik! Met meranom bezel.

1 like

En de 420 kast?

1 like