Je bent me voor. Ik wilde met deze twee foto’s terug naar de tijd van mengsneringwalmen en rengdengdeng-geluiden. Vooralsnog ben ik niet in de markt voor een Kopernik / Copernicus, maar iedere keer trekken dit soort advertenties mijn aandacht. Een FrankenRaketa zit ik niet op te wachten voor 150-250 euro, dus voorlopig blijft het bij kijken.
Gerhard, je wordt gewaardeerd om je relevante kennis en inbreng over russische horloges.
Maar graag niet de die uitgebreide verhandelingen over auto ontwerpers en andere niet direct relevante zaken.
Het is al eens eerder vriendelijk en duidelijk uitgelegd. Dat is voor “off topic” rubrieken.
Heel simpel. Dit is een russisch horloge topic. (Eigelijk moeten klokken ook in off topic.).
(En ook ik zelf moet er voor waken, ik weet het)
Laten we het leuk houden voor de “horloge” liefhebbers hier.
Sluit ik me helemaal bij aan. Al diverse mensen hier tegengekomen die veel kennis hebben over Russische horloges maar wat jij er allemaal over weet is echt ongelooflijk, zo gedetailleerd.
Als je 366 dagen actief mee hebt gedaan op het HF krijg je blijvend de TL-2 (of TL-3) status en komen er nieuwe categorieën tevoorschijn waaronder het “grijze” Off-Topic gedeelte waar het echt over van alles en nog wat gaat behalve horloges en daar kun je je helemaal uitleven. Dus nog even geduld…
Als laatste wil ik wel even kwijt dat ik me ook wel eens aan “Off-Topic” gedrag heb schuldig gemaakt zodra het over een onderwerp gaat dat mij aanspreekt zoals “Tsjernobyl” omdat ik beroepsmatig in die hoek zit.
невероятный
Misschien is het marketing, propaganda en/of gesponsorde content, maar dit is het meest interessante horlogefilmpje en interview dat ik tot nu toe heb gezien. Bedankt voor het delen.
En een voorbeeld van een grensgeval. Horloge en straling.
Dit was de een of andere promotie tekst. Ik had er wel een bij de verzameling willen hebben, naast mijn reguliere zwarte Poljot.
(Maar ja toch maar laten lopen. @BG1 had er ooit een te koop.)
Wees voorzichtig, dit horloge beschermt je niet echt tegen straling.
Tja, dan ben ik niet geschikt voor dit forum. Ik wens iedereen verder het beste en succes, en dank voor alle reacties!
Van mij hoef je niet weg. Laat dat duidelijk zijn.
We lopen alleen het risico dat het hele topic in “off topic” gezet wordt en nog maar beperkt bereikbaar is. Dat is eerder gebeurd.
Plus dat te veel, niet horloge gerelateerde info, vervelend kan zijjn voor horloge liefhebbers.
Dus waarschuw ik er voor. Wordt ook van je verwacht hier.
Verder geen drama hoor. En gewoon door wat mij betreft.
Als er een geschikt is voor dit forum bij jij het wel met al je kennis en enthousiasme! En je bent ook heel behulpzaam met dingen uitzoeken.
Dat dus, dan kunnen alle TL-1 gebruikers het topic helemaal niet meer zien en dat kan niet de bedoeling zijn. Maar de HF regels zijn nu eenmaal redelijk strikt.
Dat is een taak die van elke TL-3 gebruiker verwacht wordt. En geloof me, Jan waarschuwt heel zelden! Ik ben veel erger
Zo is dat, geen drama maken.
Valt wel mee!
Je zit al te bibberen als je de datum goed aan het zetten bent
Klopt,
te ver doorgedraaid? Dan ander horloge posten want Folkert…!
Zelfs Julian Kampmann heeft weer 2 uitvoeringen. Wat er van te denken. Ongetwijfeld technisch perfect en met verse beurt.
Maar nieuw uitgebracht volgens legendarisch voorbeeld uit de 70er jaren.
Een reisseu dus met oude orginele volledig gereviseerde uurwerken. En nieuw geprinte wijzerplaten en wijzers.
Niks mis mee, maar weet wat je koopt.
Van de populaire 3133 Strela’s, Sturmanskie’s en Okeah’s zijn ook vele reisseu’s uitgebracht. En niet te vergeten, horloge Gagarin en Amphibia 1967.
Toe Gerhard, het advies geldt niet voor jou als persoon maar meer gericht op de interpretatie van de afgesproken regels van dit forum. Natuurlijk ben jij geschikt voor dit forum, af en toe een zijstapje van het draadje wordt echt wel getolereerd en gezien je uitgebreide kennis ook zeker gewaardeerd maar een goedbedoeld advies moet niet persoonlijk opvatten.
Niet hier in het blauw?
Hoezo dat dan?
Waarom niet hier te koop zetten?