En het houd Jan van de straat en uit de kroeg
Ik heb een keer geprobeerd de correctie factor in te voeren bij de mijne maar daarna dacht ik: ik zet 'm gewoon af en toe gelijk. En nu mag Yannick 'm afregelen aangezien hij er nu voor zorgt.
En het houd Jan van de straat en uit de kroeg
Ik heb een keer geprobeerd de correctie factor in te voeren bij de mijne maar daarna dacht ik: ik zet 'm gewoon af en toe gelijk. En nu mag Yannick 'm afregelen aangezien hij er nu voor zorgt.
Lekker bezig
Ja het grappige is dat je maar doorgaat als je de slag te pakken hebt. Ben ook nieuwsgierig hoe strak je hem kunt krijgen.
Maar kan best zijn dat ze na een jaar weer gaan verlopen. Het is maar een hobby denk ik dan maar.
Paard maar weer eens van stal gehaald.
En let ook op het bijzondere achterdeksel.
Mooie vostok vrijdag mensen!
In deze tijd van het jaar staat hij toch in de gang?
Hele fijne Boctok vrijdag. Sorry, nog geen zin om te wisselen.
Ziet er naar uit dat @Gerhard57NL definitief van het draadje is. Jammer.
Eerlijk gezegd vind ik het ook jammer, niet alleen vanwege zijn grote kennis en ervaring maar ook omdat het niet de bedoeling is dat we leden wegjagen. Maar ik vind ook dat Jan hem volledig terecht op zijn te hoge “Off-Topic” gehalte heeft gewezen en we weten allemaal dat Jan een heel milde moderator is. En Gerhard heeft blijkbaar wat moderator trauma’s opgelopen op andere fora.
Ik hoop dat Gerhard weer bijtrekt en we hem binnenkort terugzien.
Dat was altijd wel de bedoeling met die platenspelers. Een totaal andere muziek beleving. Dat is een mooie klassieke Marantz Dirk!
Zo heb ik nog mijn orginele Sony toren set uit 1982.
Voor deze foto maar even het stof er af gepoetst. Weet nu waarom dat deksel een stofkap heet.
En weer on topic, zoek de russische horloges er uit bij deze ontmoetings foto.
Ja ik vind het ook jammer van Gerhard, en hij kan ook prima doorgaan hier.
Maar gelukkig heeft iedereen daar zelf een keuze in.
Maar dat van on topic blijven is geen grap, en terecht.
Ik organiseerde pas geleden de 119e Fotochallenge met als thema fietsen. Mooi dat er te veel foto’s met alleen fietsen in stonden. Dit ter inspiratie natuurlijk, maar toch.
Is toch een vervelende ervaring als je hele topic weg is. Zeker omdat de wedstrijd nog liep.
Maar zeer terecht, en ik ben er weer beter op gaan letten.
Laten we dit super gezellige topic blijven steunen mensen.
Ik doe mijn best
Weet ik toch Richard!